Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.jeg er en 37 aar gammel mann (175 cm/64 kg), som jobber i Thailand for hotell. jeg har siden 6-7 maaneder siden folt litt smerter i venstre kne ledd, naar jeg boyer meg og sykler etc.Saa jeg oppsokte lege 2 maaneder siden i et velremonent sykehus i Phuket-Thailand(bangkok hospital)for aa hjelpe meg.

De tok rongten bilder og en joint og spinelege expert,([email protected]) sjekket og fortalte jeg hadde en infeksjon i kne ledded,grunnet slitasje i brusk/ben under storre anstrengelser over tid.Han mente at min laar muskel i hoyre side er storre/sterkere enn venstre side.Og at kne ledded ikke fungerte stabilt/rett grunnet denne laar muskles svakhet.

Saa han vil at jeg maa trene opp laar muskelen venstre side saa den vil forsterke/hjelpe kne ledded med tid, med enkle ovelser som han forklarte hvordan jeg skulle utfoere. Jeg var bedt om ikke aa anstrenge/boye-toye for mye og under anstrengelser bruke flexible kne-support.

Grunnen til at jeg kontakter dere, var aa vite om det er korrekt hva jeg var fortalt? etter disse enkle laar muskel ovelser/trening over 1 maaned naa,forklart i fra legen foler jeg faktisk litt mer smerter enn for..hvis jeg matte boyer/sitte meg ned mer enn 90 grader foles naa mer smerter i kne ledded venstre side enn foer.

Jeg var ogsaa forklart at det er mulig a gi tre sproyte behandlinger kur, hvis jeg skulle oenske en fortere behandling maate-utenom denne laar muskel trenings behandling som vil ta lengre tid aa se reultater, hvis noen?

[email protected] dette forum kan hjelpe med raad.Tom

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...