Gjest Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 hei.jeg er en 37 aar gammel mann (175 cm/64 kg), som jobber i Thailand for hotell. jeg har siden 6-7 maaneder siden folt litt smerter i venstre kne ledd, naar jeg boyer meg og sykler etc.Saa jeg oppsokte lege 2 maaneder siden i et velremonent sykehus i Phuket-Thailand(bangkok hospital)for aa hjelpe meg. De tok rongten bilder og en joint og spinelege expert,([email protected]) sjekket og fortalte jeg hadde en infeksjon i kne ledded,grunnet slitasje i brusk/ben under storre anstrengelser over tid.Han mente at min laar muskel i hoyre side er storre/sterkere enn venstre side.Og at kne ledded ikke fungerte stabilt/rett grunnet denne laar muskles svakhet. Saa han vil at jeg maa trene opp laar muskelen venstre side saa den vil forsterke/hjelpe kne ledded med tid, med enkle ovelser som han forklarte hvordan jeg skulle utfoere. Jeg var bedt om ikke aa anstrenge/boye-toye for mye og under anstrengelser bruke flexible kne-support. Grunnen til at jeg kontakter dere, var aa vite om det er korrekt hva jeg var fortalt? etter disse enkle laar muskel ovelser/trening over 1 maaned naa,forklart i fra legen foler jeg faktisk litt mer smerter enn for..hvis jeg matte boyer/sitte meg ned mer enn 90 grader foles naa mer smerter i kne ledded venstre side enn foer. Jeg var ogsaa forklart at det er mulig a gi tre sproyte behandlinger kur, hvis jeg skulle oenske en fortere behandling maate-utenom denne laar muskel trenings behandling som vil ta lengre tid aa se reultater, hvis noen? [email protected] dette forum kan hjelpe med raad.Tom 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.