Gå til innhold

prikker i hånden etter LANG flytur

Anbefalte innlegg

Gjest bekymret kone på 25 år

Mannen min kom nettopp hjem etter lang flytur fra Thailand.

PÅ flyturen begynte hånden hans å "prikke" innvendig. Som om den sover.... Da han reiste ned var det venstre hånd, og dette gidde seg ikke før etter 2 uker. Når han nå reiste hjem var det høyre hånd. Han har nesten ikke krefter i høyre hånden ,...sier det stråler lit opp i armen, men ikke lenge enn litt over arm leddet.

HVA ER DETTE???

Litt bekrymret kone på 25år :(

Er det noen som vet hva dette kan være ? Han er vandt med å fly ,... men har aldri hørt om dette før. Dette har heller aldri skjedd før...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/249769-prikker-i-h%C3%A5nden-etter-lang-flytur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bekrymret kone på 25 år

Prikking er symptom på surstoffmangel. Strålingen kan være symptom på hjerteinfarkt.Legevakt, ville jeg dratt til.

ååå??

ble redd jeg nå ...

Han har lagt seg ...bør jeg ringe legevakten ...Bør jeg vekke han ?

håper du enda er våken ....

Gjest ikke lege men

ååå??

ble redd jeg nå ...

Han har lagt seg ...bør jeg ringe legevakten ...Bør jeg vekke han ?

håper du enda er våken ....

Ring i hvertfall legevakten og rådfør deg med dem. Fortell om alle symptomer, det er opp til dem å vurdere om han trenger å ta turen til legevakten.

Gjest kona på 25 år

Ring i hvertfall legevakten og rådfør deg med dem. Fortell om alle symptomer, det er opp til dem å vurdere om han trenger å ta turen til legevakten.

kan det være hjerteinfart da ? han er da bare 25 år...surstoff mangel hva er det ???

Skal ringe legevakten jeg ...

Gjest kona på 25

Ringte legevakten , de sa jeg skulle kontakte fastlegen om dette vedvarte til Mandag.

Følte kansje litt at de ikke tok meg på alvor.det var sykepleier jeg snakket med....

Er du lege ?

Annonse

Gjest ikke lege men

Ringte legevakten , de sa jeg skulle kontakte fastlegen om dette vedvarte til Mandag.

Følte kansje litt at de ikke tok meg på alvor.det var sykepleier jeg snakket med....

Er du lege ?

Du kan nok ta det med ro, når de på legevakten vurderte det slik.

Jeg er ikke lege.

Gjest kone og mor på 25 år :)

Du kan nok ta det med ro, når de på legevakten vurderte det slik.

Jeg er ikke lege.

De hadde vel spørt legen om de var usikre....God natt, tror jeg kryper under dyna hans..

Så ser vi om andre har erfaring med dette ....sist han hadde det varte det jo i 2 uker ..... Jeg har aldri hørt om dette før jeg..at hånden skal dovne vekk etter flytur, i 2 uker.

God natt!

Sov godt

kan det være hjerteinfart da ? han er da bare 25 år...surstoff mangel hva er det ???

Skal ringe legevakten jeg ...

Du trenger ikke å ringe legevakten igjen. Det er et vanlig sympton og krever ikke øyeblikkelig legehjelp.

Noe mange opplever etter lange flyturer og er sjelden tegn på hjerteproblemer.

Har han derimot smerter i venstre side, eller vanskelig for å snakke, smerter som stråler ut i venstre arm, da bør du kontakte lege.

Du trenger ikke å ringe legevakten igjen. Det er et vanlig sympton og krever ikke øyeblikkelig legehjelp.

Noe mange opplever etter lange flyturer og er sjelden tegn på hjerteproblemer.

Har han derimot smerter i venstre side, eller vanskelig for å snakke, smerter som stråler ut i venstre arm, da bør du kontakte lege.

Takk og go natt

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...