Gå til innhold

Jeg klør meg til blods!!!

Anbefalte innlegg

I en lengre periode nå, kanskje to-tre måneder har jeg vært sterkt plaget av kløe i huden. Det begrenser seg egentlig ikke til ett spesielt sted. Men med på over- og underarmer, mage, bryst, lår og legger. De siste dagene har jeg også merket noe kløe oppover halsen. Dette er forferdelig plagsomt og jeg får ikke sove om nettene. Jeg klør gjerne til det kommer bittesmå røde blodflekker for å lindre dette. Jeg har prøvd både kortison-salve og eurax samt fuktighetsgivende kremer.

Det er ikke noe synlig utslett, kun intens kløe.

Vær så snill å hjelp meg.

Jeg spør her inne siden jeg er student i Sogndal mens min fastlege er i Bærum og jeg får ikke se en lege her med mindre jeg bytter fastlege, noe som ikke er aktuelt siden jeg etter flere års leting endelig har funnet en lege jeg stoler på...

På forhånd hjertlig takk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/249801-jeg-kl%C3%B8r-meg-til-blods/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tidl. legesekretær

Kontakt legen din og legg frem problemet med lang avstand.

Fortell om symptomer og be om henvisning til spesialist i hudsykdommer.

Hvis du må innom lege på stedet så spør om din lege kan få ordnet det slik at de tar deg inn som midlertidig pasient.

Har jobbet på legekontor selv og vi hadde da visseligen flere pasienter inne som var på rundreise eller av andre grunner ikke kunne bruke sin egen fastlege.

At de skal nekte deg time synes jeg er veldig rart.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...