keinstein Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Og vet du hvorfor - for de "snille pikene" kommer ingen vei, så de eneste damene som kommer noen vei er de som har mange maskuline trekk - og det tåler dere ikke. Se bare hva Siv Jensen må tåle. Maskuline trekk er ikk tilttrekkende. 0 Siter
flisa Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Maskuline trekk er ikk tilttrekkende. Det syns jeg NATTA 0 Siter
keinstein Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Det syns jeg NATTA Vi har alle ulke preferanser. 0 Siter
keinstein Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Og vet du hvorfor - for de "snille pikene" kommer ingen vei, så de eneste damene som kommer noen vei er de som har mange maskuline trekk - og det tåler dere ikke. Se bare hva Siv Jensen må tåle. Nå er det fire damer jeg legger mer ke til i media : Ei med langt lyst hår i CSI som er arrogant og helt ufyselig, sikkert uten å mene det, Siv minner om en 60 år gammel mann, Svabø er overfladisk og opptatt av noe langt borte. Og ei vertinne i barneTV som er helt herlig. 0 Siter
flisa Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Nå er det fire damer jeg legger mer ke til i media : Ei med langt lyst hår i CSI som er arrogant og helt ufyselig, sikkert uten å mene det, Siv minner om en 60 år gammel mann, Svabø er overfladisk og opptatt av noe langt borte. Og ei vertinne i barneTV som er helt herlig. De kan vel være gode ledere selv om du ikke tenner på dem? 0 Siter
keinstein Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 De kan vel være gode ledere selv om du ikke tenner på dem? Det kan de - men det er to ting som ikke har noe med hverandre å gjøre. De er dårlige ledere når jeg ser hva de gjør mot andre og opptrer overfor mange. 0 Siter
Gjest heidudelidu Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Ja, det moderne lønnslaveriet undertrykker både menn og kvinner. 0 Siter
Sofline Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 "1 tilfelle =alle?" Svarte du ikke på. Ikke så rart når logikken svikter. Det finnes ingenting som "tilsvarer marinen". Jeg tror bare ikke på folk som åpenbart forsøker å skryte på seg noe uten hold i. Prøv heller å være ærlig. Tro hva du vil... Jeg bor i utlandet, og der er ikke alt som i Norge, og vi har mye som "tilsvarer". Når det gjelder å være logisk, skal du visst ikke rope for høyt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.