Gjest midia Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Jeg kjøpte nytt minnekort før jeg dro på ferie, satte minnekortet i pc og får opp at jeg må formatere. Når jeg trykker ja på formatering så kommer det opp at alt vil bli slettet på minnekortet. Jeg avbrøt så bilden ligger nok der ennå. Hjeeelp hva gjør jeg nå for og ikke miste bildene? 0 Siter
Gjest et forslag Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Prøve en annen PC ? eller hva med å ta med minnekortet til fotoforretning og få dem til å kopiere bildene til CD/DVD ? 0 Siter
Gjest midia Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Prøve en annen PC ? eller hva med å ta med minnekortet til fotoforretning og få dem til å kopiere bildene til CD/DVD ? Takk for tips! Jeg klarte å få bildene inn på pc ved hjelp av usb kabelen. Tydeligvis så er det bare i kortleseren på pc at minnekortet må formateres først. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.