Gjest Liza i London Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 computeren min har faatt et psykotisk sammenbrudd...og saa lan 0 Siter
frosken Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Betyr det at du ikke vil leke med oss i morgen? 0 Siter
thinkerbell Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Betyr det at du ikke vil leke med oss i morgen? hun skriver så rart iblant.. hva betyr "lan"...? da blir det ikke lekekveld eller videosnutt i 0 Siter
frosken Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 hun skriver så rart iblant.. hva betyr "lan"...? da blir det ikke lekekveld eller videosnutt i Jeg tror i allefall ikke Ian er hunden hennes. Psykotiske gjennombrudd skal man ta på alvor både hos mennesker og pc-er! Hun må vel dermed undskyldes? 0 Siter
thinkerbell Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg tror i allefall ikke Ian er hunden hennes. Psykotiske gjennombrudd skal man ta på alvor både hos mennesker og pc-er! Hun må vel dermed undskyldes? ja, hun får få fri i kveld. Lan/Ian.. gudene vet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.