Gjest Venus fra Milo Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Sukk. Ja, kanskje vi burde holde oss innendørs alle mann, for verden der ute er så farlig?*LOL* Neida. Jeg er enig med deg i din argumentasjon for å holde kattene innendørs, både av hensyn til fugleliv og kattenes ve og vel. 0 Siter
Gjest Venus fra Milo Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Katter hører ikke til i norges natur. En vaskebjørn var på frifot i Norge for ikke så lenge siden. Da satte de himmel og jord i bevegelse for å få skutt den. Vaskebjørner gjør ikke på langt nær så mye skade som katter. Hvor i verden er kattene en naturlig del av faunaen? Egypt? 0 Siter
keinstein Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Skrevet 15. oktober 2006 Hvor i verden er kattene en naturlig del av faunaen? Egypt? I varmere strøk. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/7/79/Serval_cat.jpg 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Er det ikke også sånn for katter at de fleste ulykker skjer i heimen? 0 Siter
keinstein Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Skrevet 15. oktober 2006 Ja, kanskje vi burde holde oss innendørs alle mann, for verden der ute er så farlig?*LOL* Neida. Jeg er enig med deg i din argumentasjon for å holde kattene innendørs, både av hensyn til fugleliv og kattenes ve og vel. Det er jo ingen andre husdyr som reker løse rundt på gårda slik. Ugang gjør de også. 0 Siter
keinstein Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Skrevet 15. oktober 2006 Er det ikke også sånn for katter at de fleste ulykker skjer i heimen? Nei. Utendørs. De krabber f eks inn i trafostasjoner og får svidd av seg øra, hvis de er heldige. Det er grunnen til at vi sier de har ni liv, at de stadig roter seg opp i noe. Faller ned fra terasser og brekker kjeven f eks. Er det høyt nok, så er det kjeven som treffer bakken først fordi de lander på beina. Da er det å bore hull i hjørnetenna og sette inn kjevelås. Typisk katteproblem. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Nei. Utendørs. De krabber f eks inn i trafostasjoner og får svidd av seg øra, hvis de er heldige. Det er grunnen til at vi sier de har ni liv, at de stadig roter seg opp i noe. Faller ned fra terasser og brekker kjeven f eks. Er det høyt nok, så er det kjeven som treffer bakken først fordi de lander på beina. Da er det å bore hull i hjørnetenna og sette inn kjevelås. Typisk katteproblem. Katter er litt som blondiner. Søte, men ikke akkurat de skarpeste knivene i skuffen. 0 Siter
Gjest Venus fra Milo Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 I varmere strøk. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/7/79/Serval_cat.jpg http://home.no.net/ihass/katt.htm Men hvor lever småkatter naturlig? 0 Siter
keinstein Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Skrevet 15. oktober 2006 http://home.no.net/ihass/katt.htm Men hvor lever småkatter naturlig? Servalen er ikke stor. Afrika. 0 Siter
Gjest Venus fra Milo Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Servalen er ikke stor. Afrika. Takk! Den var forresten veldig fin! :-) 0 Siter
keinstein Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Skrevet 15. oktober 2006 Takk! Den var forresten veldig fin! :-) Jeg så den på TV, en akrobat som tar fugl 2-3 m oppe i lufta! 0 Siter
Gjest Venus fra Milo Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg så den på TV, en akrobat som tar fugl 2-3 m oppe i lufta! Ja, det er skjønt å se dyrene i sitt rette miljø. :-) 0 Siter
keinstein Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Skrevet 15. oktober 2006 Ja, det er skjønt å se dyrene i sitt rette miljø. :-) Den hører til der. 0 Siter
org Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Nei. Utendørs. De krabber f eks inn i trafostasjoner og får svidd av seg øra, hvis de er heldige. Det er grunnen til at vi sier de har ni liv, at de stadig roter seg opp i noe. Faller ned fra terasser og brekker kjeven f eks. Er det høyt nok, så er det kjeven som treffer bakken først fordi de lander på beina. Da er det å bore hull i hjørnetenna og sette inn kjevelås. Typisk katteproblem. Staaaakars. Jeg elsker katter! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Katter er litt som blondiner. Søte, men ikke akkurat de skarpeste knivene i skuffen. Du tar sjanser nå... 0 Siter
Gjest Venus fra Milo Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Katter er litt som blondiner. Søte, men ikke akkurat de skarpeste knivene i skuffen. Jaha. Har du vitenskapelig dokumentasjon på dine påstander? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 I know. Jeg er i godt humør i dag, så du slipper unna med en advarsel. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg er i godt humør i dag, så du slipper unna med en advarsel. Det er godt. Ble jo et øyeblikk redd du skulle dynke Gizmo i vann, dytte i dyret noe mat etter midnatt, og sende ham i min retning. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Det er godt. Ble jo et øyeblikk redd du skulle dynke Gizmo i vann, dytte i dyret noe mat etter midnatt, og sende ham i min retning. Nei, han er fornuftig, som sin navnebror. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.