Gå til innhold

Har dere ikke lenger muligheten til å ...

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

... utestenge brukere?

Tidligere kunne dere utestenge diverse brukernavn. Det er jo en hel del her som har måtte registrere seg på nytt og skifte brukernavn og nick.

Kan dere ikke det lenger?

For skapningen som nå herjer er jo mer utholdende enn Forrest Gump på løpetur, og det funker åpenbart ikke å slette det han/hun skriver.

Det er sannsynligvis grenser for hvor ofte denne personen gidder å registrere ny mailkonto og så opprette et nytt brukernavn her, hvis dere utestenger brukerkontoen fra systemet.

Personen har helt sikkert rett i at enkelte nye nick blir kalt troll helt ubegrunnet, men det er jo fordi denne skapningen er fullstendig ute av kontroll og poster innlegg med en intensitet man nesten lar seg imponere av.

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Det tar jo helt av.

Ja, det gjør det.

Og jeg kan ikke for mitt bare liv fatte og begripe at denne personen faktisk utestenges. Så raskt går det ikke å registrere nye kontoer.

Slettinga er jo sånn det er nå helt meningsløs.

Nå tviler jeg ikke på at denne personen er oppriktig forstyrret, men det går ut over andre her, som kanskje sliter med sitt, når de mistenkes for å være denne skapningen.

Altså bør skapningen fjernes eller skikke seg, og det siste ser ikke ut til å være et alternativ.

Gjest Princess Peach

Ja, det gjør det.

Og jeg kan ikke for mitt bare liv fatte og begripe at denne personen faktisk utestenges. Så raskt går det ikke å registrere nye kontoer.

Slettinga er jo sånn det er nå helt meningsløs.

Nå tviler jeg ikke på at denne personen er oppriktig forstyrret, men det går ut over andre her, som kanskje sliter med sitt, når de mistenkes for å være denne skapningen.

Altså bør skapningen fjernes eller skikke seg, og det siste ser ikke ut til å være et alternativ.

Ja, jeg fatter ikke hva som skjer, iallfall.

ShitDiddelyDo

Ja, jeg fatter ikke hva som skjer, iallfall.

Jeg vet i hvert fall at jeg ikke hadde sittet her jeg nå sitter hvis det ikke var for at jeg var på jobb, er småtrøtt og kjeder meg, for noe av poenget med å være her er å diskutere, men det er meningsløst akkurat nå.

Og etter hva jeg får beskjed om på msn er det vel knapt en person som ikke tenker som meg.

Nye brukere og folk som ikke har vært her så lenge stikker nok langt enklere enn oss som har vært her en stund, og akkurat nå er det langt verre enn jeg noensinne har sett det her.

Det er heller ingenting som tyder på at denne personen vil gi seg.

Annonse

Gjest Moderator

Vi kan utestenge på brukernavn, men ut i fra hvor mange brukernavn vedkommende har registrert, så er det i forhold til henne ingen hjelp i å utestenge på denne måten.

Noen ser ut til å mangle bedre aktiviteter enn å spamme dol i ukevis.

For ordens skyld; vi har mer enn en bruker som lager trøbbel for tiden og det gjør situasjonen ekstra slitsom.

Vi kan utestenge på brukernavn, men ut i fra hvor mange brukernavn vedkommende har registrert, så er det i forhold til henne ingen hjelp i å utestenge på denne måten.

Noen ser ut til å mangle bedre aktiviteter enn å spamme dol i ukevis.

For ordens skyld; vi har mer enn en bruker som lager trøbbel for tiden og det gjør situasjonen ekstra slitsom.

Bruk av mobilnr ved registrering syns jeg var en god ide. Mange nettesteder bruker det, så det skal ikke være umulig for dol å få det til.

Bruk av mobilnr ved registrering syns jeg var en god ide. Mange nettesteder bruker det, så det skal ikke være umulig for dol å få det til.

Nei nei nei... da kan jo ikke jeg bruke DOL da:O

Dette med mobilnummer registrering har laget masse problemer for meg på norske sider på nett:( Grunnen; fordi jeg bor i utlandet og som oftest går det ikke å registrere et utenlandsk nummer på hverken Blink, Nettby eller andre steder som bruker dette med mobilnummer registrering.

På somme sider bruker jeg mammsen sitt:) men det er sider som hun ikke bruker, blir værre når vi er på samme sted (vet du er her inne;)) og man bare har et nr å forholde seg til:(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...