Gjest Aiileen Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Tror jeg vet hvordan en prostituert føler seg.Ikke verdt så mye som en femtiøring.Billig,Ekkel,søppelbøtte.Gjør seg nye erfaringen hvor man igjen føler seg like ydmyket og elendig som under selve overgrepet. At noen sier noen fine ord.At noen spanderer drinker på meg.Så lite verdt er jeg.Ikke bare billig,men nesten gratis. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/250136-promiskuitet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
LarsLur Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Så om jeg vil prate med deg, synes du er hyggelig og forteller det, og kanskje spanderer en drink, er jeg så godt som en horekunde? Litt forvirra, men jeg får ikke til å tolke det du sier på så mange andre måter. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/250136-promiskuitet/#findComment-1967962 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina35 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Så om jeg vil prate med deg, synes du er hyggelig og forteller det, og kanskje spanderer en drink, er jeg så godt som en horekunde? Litt forvirra, men jeg får ikke til å tolke det du sier på så mange andre måter. Hei LarsLur, tror jeg skjønner poenget ditt her, men dessverre er det helt malplassert etter min oppfatning. Du leser det slik som det står, mens jeg leser det som ikke står. Det er nok veldig vanskelig å forklare denne følelsen som kommer frem i teksten til Aiileen, og det kan hun best beskrive selv. Mitt poeng er at det hun beskriver handler ikke om deg, om du er en horekunde eller ei, når du bare oppfører deg som en helt vanlig mann på sjekkern. Jeg har hatt sex med menn, hvor jeg har følt meg som et offer som bare blir brukt til nytelse for mannen. Det betyr ikke at jeg ser på disse menn som overgripere. Jeg ville helt klart ha sex i de tilfellene og gav også uttrykk for det. Likevel hadde jeg den samme følelsen som under overgrepene som 10 åring. Det handler om meg og mine følelser. I de tilfellene var jeg min egen overgriper, siden jeg ikke tok vare på hele meg. Det jeg tenker som er viktig er at menn på sjekkern også bryr seg om menneske bak denne kroppen, som blir begjært. Vi er mennesker med følelser, både på godt og vondt. Lyster ja, men også vanskelige følelser som lever sitt eget liv. Den gode mannen vil være interessert å se bak masken, selv om det er ubehagelig. Fordi han bryr seg. PS til Aiileen: jeg har kjent på de samme følelsene. Jeg håper du finner en som bryr seg om deg, som et helt menneske! Det fortjener du! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/250136-promiskuitet/#findComment-1971444 Del på andre sider Flere delingsvalg…
LarsLur Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Hei LarsLur, tror jeg skjønner poenget ditt her, men dessverre er det helt malplassert etter min oppfatning. Du leser det slik som det står, mens jeg leser det som ikke står. Det er nok veldig vanskelig å forklare denne følelsen som kommer frem i teksten til Aiileen, og det kan hun best beskrive selv. Mitt poeng er at det hun beskriver handler ikke om deg, om du er en horekunde eller ei, når du bare oppfører deg som en helt vanlig mann på sjekkern. Jeg har hatt sex med menn, hvor jeg har følt meg som et offer som bare blir brukt til nytelse for mannen. Det betyr ikke at jeg ser på disse menn som overgripere. Jeg ville helt klart ha sex i de tilfellene og gav også uttrykk for det. Likevel hadde jeg den samme følelsen som under overgrepene som 10 åring. Det handler om meg og mine følelser. I de tilfellene var jeg min egen overgriper, siden jeg ikke tok vare på hele meg. Det jeg tenker som er viktig er at menn på sjekkern også bryr seg om menneske bak denne kroppen, som blir begjært. Vi er mennesker med følelser, både på godt og vondt. Lyster ja, men også vanskelige følelser som lever sitt eget liv. Den gode mannen vil være interessert å se bak masken, selv om det er ubehagelig. Fordi han bryr seg. PS til Aiileen: jeg har kjent på de samme følelsene. Jeg håper du finner en som bryr seg om deg, som et helt menneske! Det fortjener du! Jeg forsto dette, men blir det ikke litt for enkelt å legge det fram sånn? Jeg reiser litt bust over slike ugjennomtenkte ord (siden de kan missoppfattes) siden jeg har vært støtteperson for flere som har opplevd fæle ting. Dette har gitt meg mye, men også kostet mye. Jeg generaliserer ikke, ikke engang om jeg vil omtale jenta mi som gikk til sengs med kompisen min og kollegaen min mens vi bodde sammen. Kanskje synd å si det, men jeg har ikke så mye til overs for tvetydigheter som forklares og tolkes situasjonsavhengig slik at det passer til øyeblikkets mening. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/250136-promiskuitet/#findComment-1971593 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skal Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Jeg forsto dette, men blir det ikke litt for enkelt å legge det fram sånn? Jeg reiser litt bust over slike ugjennomtenkte ord (siden de kan missoppfattes) siden jeg har vært støtteperson for flere som har opplevd fæle ting. Dette har gitt meg mye, men også kostet mye. Jeg generaliserer ikke, ikke engang om jeg vil omtale jenta mi som gikk til sengs med kompisen min og kollegaen min mens vi bodde sammen. Kanskje synd å si det, men jeg har ikke så mye til overs for tvetydigheter som forklares og tolkes situasjonsavhengig slik at det passer til øyeblikkets mening. Vel, et forum for overgrep er kanskje nettopp et sted der man får lov til sånne "ugjennomtenkte ord"? Det er ofte en ganske lang prosess å kunne tenke klart om sånt, og følelsen som Ailleen beskriver er nok dessverre mange som kjenner seg igjen i. Det betyr ikke at det er slik, at hun er lite verd eller at hun blir behandlet som lite verd, men at det føles sånn! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/250136-promiskuitet/#findComment-1971604 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aiileen Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Jeg forsto dette, men blir det ikke litt for enkelt å legge det fram sånn? Jeg reiser litt bust over slike ugjennomtenkte ord (siden de kan missoppfattes) siden jeg har vært støtteperson for flere som har opplevd fæle ting. Dette har gitt meg mye, men også kostet mye. Jeg generaliserer ikke, ikke engang om jeg vil omtale jenta mi som gikk til sengs med kompisen min og kollegaen min mens vi bodde sammen. Kanskje synd å si det, men jeg har ikke så mye til overs for tvetydigheter som forklares og tolkes situasjonsavhengig slik at det passer til øyeblikkets mening. Vel,jeg har i den ene enden opplevd velmenende menn jeg gråter på skuldrene til og snakker fortrolig med som forsøker å sjekke meg opp,tar initiativ til sex.Det gjør at ting blir helt forvirret og klusset opp i hodet mitt.Greia er at jeg føler meg som et totalt verdiløst menneske og at seksualiteten min ikke har noe særlig verdi men er til for å brukes.seksualiteten min blir et byttesmiddel mot nærhet,kroppkontakt og varme.Og tillegg alkohol i den ligningen og det blir straks vanskeligere. Slikt skjer når noen engang så grovt har trått over min seksuelle integritet. Så er det noe om at man har det vanskelig og trenge kroppskontakt og nærhet men at en har problemer med å sette grenser selv.Og når menn vet en har blitt utsatt for overgrep hadde det vært fint om de kunne sette grensene siden en selv ikke klarer å gjøre det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/250136-promiskuitet/#findComment-1971633 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skal Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Vel,jeg har i den ene enden opplevd velmenende menn jeg gråter på skuldrene til og snakker fortrolig med som forsøker å sjekke meg opp,tar initiativ til sex.Det gjør at ting blir helt forvirret og klusset opp i hodet mitt.Greia er at jeg føler meg som et totalt verdiløst menneske og at seksualiteten min ikke har noe særlig verdi men er til for å brukes.seksualiteten min blir et byttesmiddel mot nærhet,kroppkontakt og varme.Og tillegg alkohol i den ligningen og det blir straks vanskeligere. Slikt skjer når noen engang så grovt har trått over min seksuelle integritet. Så er det noe om at man har det vanskelig og trenge kroppskontakt og nærhet men at en har problemer med å sette grenser selv.Og når menn vet en har blitt utsatt for overgrep hadde det vært fint om de kunne sette grensene siden en selv ikke klarer å gjøre det. Får du noen hjelp til å lære å sette grenser? For det kan du dessverre ikke stole på at andre gjør. Men det går å lære seg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/250136-promiskuitet/#findComment-1971642 Del på andre sider Flere delingsvalg…
LarsLur Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Vel,jeg har i den ene enden opplevd velmenende menn jeg gråter på skuldrene til og snakker fortrolig med som forsøker å sjekke meg opp,tar initiativ til sex.Det gjør at ting blir helt forvirret og klusset opp i hodet mitt.Greia er at jeg føler meg som et totalt verdiløst menneske og at seksualiteten min ikke har noe særlig verdi men er til for å brukes.seksualiteten min blir et byttesmiddel mot nærhet,kroppkontakt og varme.Og tillegg alkohol i den ligningen og det blir straks vanskeligere. Slikt skjer når noen engang så grovt har trått over min seksuelle integritet. Så er det noe om at man har det vanskelig og trenge kroppskontakt og nærhet men at en har problemer med å sette grenser selv.Og når menn vet en har blitt utsatt for overgrep hadde det vært fint om de kunne sette grensene siden en selv ikke klarer å gjøre det. Joda, dette vet jeg en del om. Uten å gå i detaljer kan jeg i alle fall si jeg har vært i situasjonen der jenta jeg skulle hjelpe veldig gjerne ville ha mer. Faktisk gikk det så langt at hun kledte av seg og gjore alle tilnærmelser hun kunne. Enda verre var det jo da for meg at hun er aldeles nydelig! Jeg finner henne bortimot uimotståelig, fysisk og mentalt. Når ei jente som har en sånn innvirkning på en mann går inn for å få han til sengs... Vel, de aller fleste menn vil slite alvorlig. Jeg er litt stolt av meg selv når jeg sier at jeg ikke har hatt sex med denne jenta. I stedet har jeg prøvd å dekke behovet med annen fysiks kontakt. En skikkelig massasje fra nederst i korsryggen til nakkehårrene er ikke sex, men det får i alle fall henne til å slappe av og føle seg trygg, vakker, verdsatt og respektert. For meg gir det også en slags avløsning. Jeg kan ta på og kjærtegne denne jenta jeg forguder, uten å gå på akkord med at jeg faktisk er med på å endre livet hennes. Ja, jeg vet det er i grenseland for hva som er lurt, og over grensen for hva en proffesjonell kan tillate seg. Heldigvis er ikke dette et yrke, kun en hjelpende hånd fra en som vet om og har sett mye. Kanskje vanskelig å feste lit til for deg som har opplevd "for mye", men det er meg og livet mitt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/250136-promiskuitet/#findComment-1971660 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aiileen Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Joda, dette vet jeg en del om. Uten å gå i detaljer kan jeg i alle fall si jeg har vært i situasjonen der jenta jeg skulle hjelpe veldig gjerne ville ha mer. Faktisk gikk det så langt at hun kledte av seg og gjore alle tilnærmelser hun kunne. Enda verre var det jo da for meg at hun er aldeles nydelig! Jeg finner henne bortimot uimotståelig, fysisk og mentalt. Når ei jente som har en sånn innvirkning på en mann går inn for å få han til sengs... Vel, de aller fleste menn vil slite alvorlig. Jeg er litt stolt av meg selv når jeg sier at jeg ikke har hatt sex med denne jenta. I stedet har jeg prøvd å dekke behovet med annen fysiks kontakt. En skikkelig massasje fra nederst i korsryggen til nakkehårrene er ikke sex, men det får i alle fall henne til å slappe av og føle seg trygg, vakker, verdsatt og respektert. For meg gir det også en slags avløsning. Jeg kan ta på og kjærtegne denne jenta jeg forguder, uten å gå på akkord med at jeg faktisk er med på å endre livet hennes. Ja, jeg vet det er i grenseland for hva som er lurt, og over grensen for hva en proffesjonell kan tillate seg. Heldigvis er ikke dette et yrke, kun en hjelpende hånd fra en som vet om og har sett mye. Kanskje vanskelig å feste lit til for deg som har opplevd "for mye", men det er meg og livet mitt. Hva gjorde hun? Ga deg en klem? strøk deg på låret? Siden hun "ba" om sex altså. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/250136-promiskuitet/#findComment-1971666 Del på andre sider Flere delingsvalg…
LarsLur Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Hva gjorde hun? Ga deg en klem? strøk deg på låret? Siden hun "ba" om sex altså. Mer i retning av å kysse meg på halsen og si at hun hadde lyst på meg... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/250136-promiskuitet/#findComment-1971669 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aiileen Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Mer i retning av å kysse meg på halsen og si at hun hadde lyst på meg... var dette en jente bare . Eller tiltrekkes du generelt av sårbare jenter som tidligere har blitt utsatt for overgrep? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/250136-promiskuitet/#findComment-1971685 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina35 Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Joda, dette vet jeg en del om. Uten å gå i detaljer kan jeg i alle fall si jeg har vært i situasjonen der jenta jeg skulle hjelpe veldig gjerne ville ha mer. Faktisk gikk det så langt at hun kledte av seg og gjore alle tilnærmelser hun kunne. Enda verre var det jo da for meg at hun er aldeles nydelig! Jeg finner henne bortimot uimotståelig, fysisk og mentalt. Når ei jente som har en sånn innvirkning på en mann går inn for å få han til sengs... Vel, de aller fleste menn vil slite alvorlig. Jeg er litt stolt av meg selv når jeg sier at jeg ikke har hatt sex med denne jenta. I stedet har jeg prøvd å dekke behovet med annen fysiks kontakt. En skikkelig massasje fra nederst i korsryggen til nakkehårrene er ikke sex, men det får i alle fall henne til å slappe av og føle seg trygg, vakker, verdsatt og respektert. For meg gir det også en slags avløsning. Jeg kan ta på og kjærtegne denne jenta jeg forguder, uten å gå på akkord med at jeg faktisk er med på å endre livet hennes. Ja, jeg vet det er i grenseland for hva som er lurt, og over grensen for hva en proffesjonell kan tillate seg. Heldigvis er ikke dette et yrke, kun en hjelpende hånd fra en som vet om og har sett mye. Kanskje vanskelig å feste lit til for deg som har opplevd "for mye", men det er meg og livet mitt. Dette høres helt merkelig ut, spør du meg. LarsLur skriver: "Jeg har vært i situasjonen der jenta jeg skulle hjelpe veldig gjerne ville ha mer." Hva skulle du hjelpe henne med? Og hva så om hun ville veldig gjerne ha mer, så lenge du er kjent med at hun ikke klarer å sette grenser for seg selv og andre? Å være stolt av seg selv for å motstå fristelsen, når en sårbar jente byr seg frem, er virkelig å vise hvor dårlig stelt det er med respekt for hele menneske! Mann eller ei. En moden mann med alle følelser intakt vil føle det svært ubehagelig å agere på lysten her. Satt på spissen er Burka en måte å si: hvis kvinner viser seg for menn, kan ikke menn beherske seg selv og MÅ bare forsyne seg, enten kvinnen vil eller ei. Dette er ikke et sunt kvinnesyn eller menneskesyn. Jeg håper du fortsetter å bruke empatien din, LarsLur, men jeg kan dessverre ikke applaudere deg for det. Det burde være en selvfølge. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/250136-promiskuitet/#findComment-1972623 Del på andre sider Flere delingsvalg…
LarsLur Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Dette høres helt merkelig ut, spør du meg. LarsLur skriver: "Jeg har vært i situasjonen der jenta jeg skulle hjelpe veldig gjerne ville ha mer." Hva skulle du hjelpe henne med? Og hva så om hun ville veldig gjerne ha mer, så lenge du er kjent med at hun ikke klarer å sette grenser for seg selv og andre? Å være stolt av seg selv for å motstå fristelsen, når en sårbar jente byr seg frem, er virkelig å vise hvor dårlig stelt det er med respekt for hele menneske! Mann eller ei. En moden mann med alle følelser intakt vil føle det svært ubehagelig å agere på lysten her. Satt på spissen er Burka en måte å si: hvis kvinner viser seg for menn, kan ikke menn beherske seg selv og MÅ bare forsyne seg, enten kvinnen vil eller ei. Dette er ikke et sunt kvinnesyn eller menneskesyn. Jeg håper du fortsetter å bruke empatien din, LarsLur, men jeg kan dessverre ikke applaudere deg for det. Det burde være en selvfølge. Den trenger ikke å applauderes, annerkjennelse er ikke drivkraften for å være der for noen som har det vanskelig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/250136-promiskuitet/#findComment-1972843 Del på andre sider Flere delingsvalg…
LarsLur Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 var dette en jente bare . Eller tiltrekkes du generelt av sårbare jenter som tidligere har blitt utsatt for overgrep? Hun er ikke bare en jente, hun er en jente jeg bryr meg om og vil være der for. Personlig tiltrekkes jeg mest av selvstendige jenter, om det skulle ha noen relevans. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/250136-promiskuitet/#findComment-1972847 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.