Nyttårsjenta' Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Håper dere er litt kreative og kan si hva dere syns om dette: Jeg vil ha en fondvegg i soverommet vårt. Nå er veggene malt i "Kaffe Latte". Veldig pen og behagelig farge, men det blir litt kjedelig.. Så, jeg har funnet en nydelig grå/lilla farge som jeg ønsker på en av veggene. Den går veldig fint sammen med puter og pynt og jeg tror den kommer til å bli veldig fin. Men, hvilken vegg skal jeg ha den på? Slik ser rommet ut: Firkantet rom. På veggen der døren er er også en skyvedørsgarderobe, så den vegger er ikke aktuell. Til høyre har vi sengen som går ut i rommet. Rett frem er vegg med et fønster. Til venstre er utgang til terasse og en bokhylle som strekker seg langs halve veggen. Jeg tror det blir penest og ha fondveggen enten bak sengen (dvs enten veggen til høyre) eller den rett frem med vinduet. Hva tror dere???? 0 Siter
flowy Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Bak senga er vanlig tror jeg. Penest er det også, synes jeg. 0 Siter
Mirabell Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Unnskyld min uvitenhet, hva er en fondvegg? 0 Siter
flowy Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Unnskyld min uvitenhet, hva er en fondvegg? Det er en vegg som er malt eller tapetsert i en annen farge eller et annet mønster enn resten av rommet. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Unnskyld min uvitenhet, hva er en fondvegg? Ha! Godt det var flere enn meg som ikke skjønte noe av dette ;-) Nå er jeg uvanlig lite interessert i innredning og slikt, da... 0 Siter
Mirabell Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Ha! Godt det var flere enn meg som ikke skjønte noe av dette ;-) Nå er jeg uvanlig lite interessert i innredning og slikt, da... Jeg er heller ikke så veldig interessert. Oppussing av soverom kommer laaangt nede på listen over hva jeg vil bruke fritiden på... 0 Siter
Gjest girl with no name Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Definitivt bak sengen! 0 Siter
midnattsol Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Bak hode-enden på senga tror jeg. Har også tenkt å male soverommet vårt i creme eller kaffe latte, vi skal ha matchende tapet bak hode-enden på senga vår. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.