Gå til innhold

SDD...Boella og Frosk

Anbefalte innlegg

Skrevet

????????????????? DANNELSE?????????????????????

LOL!!!!!!! du mener du har det?? DU?? som meier ned folk hvor enn du kjører?? Du er så lik m at du aner ikke.. ser hun en mur i veikanten så må hun kline seg inntil den.. og poff.. et hjul datt av..

psst, kan du hviske frosken i øret at jeg harvært ganske modig? Har ikke fått noen stjerner i dag..

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• thinkerbell

27

• frosken

3

• ShitDiddelyDo

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Liza i London
Skrevet

????????????????? DANNELSE?????????????????????

LOL!!!!!!! du mener du har det?? DU?? som meier ned folk hvor enn du kjører?? Du er så lik m at du aner ikke.. ser hun en mur i veikanten så må hun kline seg inntil den.. og poff.. et hjul datt av..

nei!!! jeg ligner ikke!! jeg kjoerer,...well,hva skal jeg kalle det..mer maskulint paa en maate. Og saa kan jeg snu paa hodet! (det er forresten ofte da disse uhelle skjer,naar jeg leter etter noe i baksetet,eller denger ungene)

Gjest Liza i London
Skrevet

psst, kan du hviske frosken i øret at jeg harvært ganske modig? Har ikke fått noen stjerner i dag..

kaller du den drittungen for en fe??

Skrevet

nei!!! jeg ligner ikke!! jeg kjoerer,...well,hva skal jeg kalle det..mer maskulint paa en maate. Og saa kan jeg snu paa hodet! (det er forresten ofte da disse uhelle skjer,naar jeg leter etter noe i baksetet,eller denger ungene)

*lol* ja.. m lukker bare øynene og lar det stå til.. det er sant. Men det er faen meg kjerringer som deg som gir oss andre kvinner et dårlig rykte.. du kjører jo som et naut!

Skrevet

nå kommer ikke du og ødelegger min oppdragelse av skal!!!

Skrevet

nja, jeg skal nevne for henne at du kan få en halv stjerne. for gårsdagen. den andre halvparten skal du få når den samtalen er over...den som venter..

Skrevet

Drittunge?? Hun er jo feen med de skarpe røde klørene! Eller er det noe hun ikke har fortalt??

Gjest Liza i London
Skrevet

*lol* ja.. m lukker bare øynene og lar det stå til.. det er sant. Men det er faen meg kjerringer som deg som gir oss andre kvinner et dårlig rykte.. du kjører jo som et naut!

Frekk er du og!

jeg er ikke noe naut...i bunn og grunn er jeg en sikker sjaafoer

Skrevet

nja, jeg skal nevne for henne at du kan få en halv stjerne. for gårsdagen. den andre halvparten skal du få når den samtalen er over...den som venter..

Hva?? Ingen for fysio OG senterleder?? Feen er meget streng synes jeg.. :/

Gjest Liza i London
Skrevet

Drittunge?? Hun er jo feen med de skarpe røde klørene! Eller er det noe hun ikke har fortalt??

Det er visst mye hun ikke har fortalt meg!

Du faar oppdatere meg...det virker som om hun har lagt seg til et helt nytt image her

Skrevet

Frekk er du og!

jeg er ikke noe naut...i bunn og grunn er jeg en sikker sjaafoer

er det dette vi kaller vrangforestillinger?

Gjest Liza i London
Skrevet

nå kommer ikke du og ødelegger min oppdragelse av skal!!!

Oppdragelse???

Fra deg??

Skrevet

Hva?? Ingen for fysio OG senterleder?? Feen er meget streng synes jeg.. :/

jo..!! vet du det er riktig! det hadde jeg glemt, beklager.. da får du EN hel og en halv stjerne. jeg har det notert..

Skrevet

Det er visst mye hun ikke har fortalt meg!

Du faar oppdatere meg...det virker som om hun har lagt seg til et helt nytt image her

Tror nok ikke jeg våger meg på noen oppdatering her.. Feen sier jeg skal passe meg for deg..

Skrevet

Oppdragelse???

Fra deg??

ja!! jeg kjefter og maser...og biter henne litt og frosken deler ut stjerner når de gjør som vi vil.

Gjest Liza i London
Skrevet

er det dette vi kaller vrangforestillinger?

Nei,ren og skjaer sannhet. Jeg er det,saann stort sett. Det er parkering som er mitt problem

Skrevet

jo..!! vet du det er riktig! det hadde jeg glemt, beklager.. da får du EN hel og en halv stjerne. jeg har det notert..

:)

Skrevet

Tror nok ikke jeg våger meg på noen oppdatering her.. Feen sier jeg skal passe meg for deg..

*klappe på hodet og rose veldig*

Skrevet

Nei,ren og skjaer sannhet. Jeg er det,saann stort sett. Det er parkering som er mitt problem

Men herregud Liza.. du fortrenger jo som besatt her.

Gjest Liza i London
Skrevet

Har hun virkelig sagt det? Jeg som bare er snill!

*henter hagla og jakter paa boelle*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...