Gå til innhold

nattesvette og frysninger

Anbefalte innlegg

Gjest kristine25

Hei.

Jeg er en jente på 25 år som har lavt stoffskifte. Dette er nettopp kontrollert og TSH var 0.6 og FT4 var 19. Da reduserte vi bittelitt på levaxinen. ( minus 25 mikrogram i uken, så det er jo ikke så mye).

Men både rett før dette og nå, mer og mer, fryser jeg noe innmari. Jeg blir aldri helt varm, selv ikke med en varm dusj. Men om nettene svetter jeg noe grusomt. Jeg våkner tidlig på morgenen av at jeg fryser. Da er dynen og jeg våt av svette.

Jeg er ubeskrivelig sliten og trett, men vet jo at det kan komme av det lave stoffskifte.

Ellers føler jeg meg i ok form. Har følt meg bedre, men går ok.

Men ikke så greit å gå rundt å fryse konstant og svette om natten. Noen tanker på hva dette kan komme av?

Mvh

kristine25

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/250269-nattesvette-og-frysninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...