Gjest An error has occurred Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 1.Når jeg skal svare på en spørreundersøkelse jeg har mottat på mail kommer bare det opp en feilmelding: "An error has occurred. Please enable cookies in your browser and try again." 2. Jeg mottar reklame på mail(hotmail-konto) som jeg skal klikke på og får så poeng på en brukerkonto. Problemet er at i det siste får jeg ikke åpnet noen linker jeg mottar på denne hotmail-kontoen. Det skjer ingenting. Hva kan problemet være? Pop-up blokkeringen står på middels i webbroseren, som btw er internet explorer. Jeg mottar også nyhetsbrev(med linker) og ikke engang disse fungerer. Det har vært sånn ei stund nå. Hva kan jeg gjøre for å fikse det? 0 Siter
Gjest wiggum Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 1. I Internet Explorer, velg Verktøy->Alternativer for Internett, klikk Personvern-fanen og sjekk at cookies (informasjonskapsler) ikke er deaktivert. 2. Se om det helper å hold nede CTRL-tasten når du klikker linken. 0 Siter
Gjest An error has occurred Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 1. I Internet Explorer, velg Verktøy->Alternativer for Internett, klikk Personvern-fanen og sjekk at cookies (informasjonskapsler) ikke er deaktivert. 2. Se om det helper å hold nede CTRL-tasten når du klikker linken. 1. Jeg har gjort det slik at den godtar alle informasjonskapslene. Fungerer fremdeles ikke. 2.Prøvd det, det hjelper ikke. 0 Siter
Gjest wiggum Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 1. Jeg har gjort det slik at den godtar alle informasjonskapslene. Fungerer fremdeles ikke. 2.Prøvd det, det hjelper ikke. Da vet jeg ikke;( Prøv med Firefox. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.