Sofline Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Det er vel det det heter på norsk... Sånn en lang, mager en. 0 Siter
Sofline Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Skrevet 17. oktober 2006 Jeg syns det stod svindlerfilet. Jeg har betalt for den, med moms og det hele. :-) 0 Siter
Patsi Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Nam nam, det hørtes godt ut! *sulten* 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Fra gilde.no: Tilberedning: Ca. 110 gram per porsjon. Legg ferdig krydret filet i en varm stekepanne med olje/smør. Fileten rundstekes i 4-8 minutter ved middels varme. Legg på lokk og etterstek kjøttet på svak varme i ca. 3 minutter. La kjøttet hvile i ca. 5 minutter før servering. Som medaljong: Fileten deles i to, krydres og stekes i ca. 2 minutter på hver side. 0 Siter
Sofline Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Skrevet 17. oktober 2006 Fra gilde.no: Tilberedning: Ca. 110 gram per porsjon. Legg ferdig krydret filet i en varm stekepanne med olje/smør. Fileten rundstekes i 4-8 minutter ved middels varme. Legg på lokk og etterstek kjøttet på svak varme i ca. 3 minutter. La kjøttet hvile i ca. 5 minutter før servering. Som medaljong: Fileten deles i to, krydres og stekes i ca. 2 minutter på hver side. Takk, men den står i stekeovnen (jeg har ikke lokk til stekepanna). :-) 0 Siter
Zarine Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Ojojoj, no leste eg feil igjen... Uff da... LOL! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.