Gå til innhold

Snille, kjære, vakre frosk??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er litt uklart om bibben har kvalifisert for stjerne i dag. Visse forhold trekker negativt ned, men samtidig så er det jo pedagogisk sett riktig å forsterke de positive tendensene. Må nok tenke mere over dette.

Når det gjelder deg, skal, så har jeg ikke fått med meg hvordan det gikk i dag, så da er det litt vanskelig å vurdere hvorvidt du er berettiget en ny stjerne...

Stikkord: stjerner...ringer det en bjelle?

Føler du på deg at du har glemt noe i dag?

klem fra en trengende undersått

Nå fikk jeg dårlig samvittighet, jeg som nettopp informerte skal om at det var noe uklart om du var berettiget en ny stjerne...

Hmmmm - kanskje både du og skal bør få en stjerne hver for dagens innsats.

*limer stjerner inn i kortene til bibben og skal*

Nå fikk jeg dårlig samvittighet, jeg som nettopp informerte skal om at det var noe uklart om du var berettiget en ny stjerne...

Tusen takk frozk...og jeg kan garantere at jeg har fortjent det faktisk. det kostet meg mye i dag...du må tro meg...virkelig....og stjernen var en sterk motivasjon hele veien...jeg tenkte til og med på det da jeg satt på venterommet. Bare så du vet det!

Annonse

Det er litt uklart om bibben har kvalifisert for stjerne i dag. Visse forhold trekker negativt ned, men samtidig så er det jo pedagogisk sett riktig å forsterke de positive tendensene. Må nok tenke mere over dette.

Når det gjelder deg, skal, så har jeg ikke fått med meg hvordan det gikk i dag, så da er det litt vanskelig å vurdere hvorvidt du er berettiget en ny stjerne...

skal har fortjent stjerne, møtet er avtalt og senterleder er parkert!! bibbs har faktisk også vært dyktig.

Hmm, Bella skulle liksom forklare, men gikk vel å la seg.. Men, uten å ta for mange detaljer her, så ble det en veldig bra prat med fysio (man), fikk blod på tann og tok en til vanskelig og vond prat. Og gikk på et foredrag og gjorde en avtale om et særdeles vanskelig tema.

Nå ser jeg at hun har pratet med deg..

:) Takk, O frosk! Og håper du får en god dag!!

mail...

Hmm, Bella skulle liksom forklare, men gikk vel å la seg.. Men, uten å ta for mange detaljer her, så ble det en veldig bra prat med fysio (man), fikk blod på tann og tok en til vanskelig og vond prat. Og gikk på et foredrag og gjorde en avtale om et særdeles vanskelig tema.

Det der kvalifiserer for mer enn en stjerne. Du er altfor beskjeden i dine krav!

*stolt over skal*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...