Gjest Princess Peach Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Det er bra du kan bidra til at vi DOL'ere kan våkne med en latter på morgenen Ja, I aim to please! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Oh, huttetu! Moren min hadde garantert havna på galehus om noe slikt hadde skjedd med henne :-/ *ler* Hihi, bra det var meg, da. Jeg er jo såpass gal fra før at det ikke har så mye å si fra eller til. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Blir alltid leven med to mus i huset:-) Det går ikke det! Blir bare krangling. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 IK! Skal si du har mange musehistorier for tiden! Ja, jeg håper egentlig det blir litt roligere framover. De forsvinner vel når snøen kommer, håper jeg... 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 LOL! Ja, det gjorde jeg også. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Nei, nå fikk jeg meg en skikkelig god latter på morgenkvisten! Snakk om museæksjn! Hihi, bra du fikk le litt. Jeg liker vanligvis litt annen type "museaction" litt bedre... 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Wæææ, uææææ.... Så så, det går bra med meg. 0 Siter
Gjest Indiego Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Hehe, jeg er så tøff, jeg! Men jeg har jaget redd liten mus en gang, da kattene dro inn levende bytte her også. Det gikk att og fra i turbofart, med meg og katta etter. Jeg reddet musa ved å fange henne i en plastbeholder og slippe henne ut, så bittelitt tøff er jeg også. Men å ha den kravlende mot eget utstyr hadde jeg ikke takla, derfor er du et hakk tøffere enn meg ja! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Men jeg har jaget redd liten mus en gang, da kattene dro inn levende bytte her også. Det gikk att og fra i turbofart, med meg og katta etter. Jeg reddet musa ved å fange henne i en plastbeholder og slippe henne ut, så bittelitt tøff er jeg også. Men å ha den kravlende mot eget utstyr hadde jeg ikke takla, derfor er du et hakk tøffere enn meg ja! Jeg merket jo ikke at den hadde klatret opp der engang! *lol* Håper den kom seg unna, kattene har mye bedre av å spise tørrfor. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Hihi, bra det var meg, da. Jeg er jo såpass gal fra før at det ikke har så mye å si fra eller til. Godt å høre at du ikke daua iallefall ;-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Godt å høre at du ikke daua iallefall ;-) Neida, tar det med knusende ro. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 *herregud, jeg får fnatt av denne lesinga* Grøss og gru!!!! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 *herregud, jeg får fnatt av denne lesinga* Grøss og gru!!!! Så så, det gikk da bra. 0 Siter
Gyda Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Hihi, bra du fikk le litt. Jeg liker vanligvis litt annen type "museaction" litt bedre... Vel, det har jeg ingen vanskeligheter med å skrive under på! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.