Moraki Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 I sammenheng med tråden jeg nettopp skrev, trenger jeg tips til flere kjærlighetsballader jeg burde laste ned. Takk :-) 0 Siter
Gjest stjerneklart Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Hvilken sjanger? Rock-ballader eller? 0 Siter
Moraki Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Skrevet 18. oktober 2006 Hvilken sjanger? Rock-ballader eller? Helst rock ballader ja, men alle tips mottas med takk :-) 0 Siter
Gjest stjerneklart Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Helst rock ballader ja, men alle tips mottas med takk :-) http://www.hitsallertijden.nl/diverse%202003/diverse%202002/rockballads%20100%20noordzee.htm 0 Siter
Moraki Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Skrevet 18. oktober 2006 http://www.hitsallertijden.nl/diverse%202003/diverse%202002/rockballads%20100%20noordzee.htm Ååååååå, takk :-) 0 Siter
Gjest stjerneklart Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Ååååååå, takk :-) Værsågod! Jeg orket ikke å vri hjernen etter å komme på div ballader, så jeg søkte bare opp rockballads, og jammen fant jeg noen jeg vil laste selv også! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Den vakreste kjærlighetssangen som finnes er "A Rainy Night n Soho" med The Pogues. Andre sterke kandidater: One - U2 Strange Currencies - R.E.M. By My Side - INXS Druncard Logic - The Fat Lady Sings This Year's Love - David Gray Song Instead Of A Kiss - Alannah Myles If I Should Fall Behind - Bruce Springsteen Tiger In The Night - Katie Melua Nobody's Baby Now - Nick Cave & The Bad Seeds Your Nature - Hothouse Flowers A Song For While I'm Away - Thin Lizzy Have I Told You Lately - Van Morrison (og her duger ingen andre versjoner!) Can You Feel The Love Tonight - Elton John Valentine - Nils Lofgren Without You - Nilsson Öppna din dörr - Tommy Nilsson Every Breath You Take - The Police Black - Pearl Jam Raincoat And A Rose - Chris Rea Open - Mike Scott Love That Kills - The Waterboys Tenderness - Steppenwolf Still Loving You - Scorpions You're Still The One - Shania Twain So In Love With You - Texas Tus Mentiras - Texas Tornados Ev'ry Time We Say Goodbye - Simply Red Heart Of Gold - Neil Young I Have Been In You - Frank Zappa 0 Siter
Moraki Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Skrevet 18. oktober 2006 Den vakreste kjærlighetssangen som finnes er "A Rainy Night n Soho" med The Pogues. Andre sterke kandidater: One - U2 Strange Currencies - R.E.M. By My Side - INXS Druncard Logic - The Fat Lady Sings This Year's Love - David Gray Song Instead Of A Kiss - Alannah Myles If I Should Fall Behind - Bruce Springsteen Tiger In The Night - Katie Melua Nobody's Baby Now - Nick Cave & The Bad Seeds Your Nature - Hothouse Flowers A Song For While I'm Away - Thin Lizzy Have I Told You Lately - Van Morrison (og her duger ingen andre versjoner!) Can You Feel The Love Tonight - Elton John Valentine - Nils Lofgren Without You - Nilsson Öppna din dörr - Tommy Nilsson Every Breath You Take - The Police Black - Pearl Jam Raincoat And A Rose - Chris Rea Open - Mike Scott Love That Kills - The Waterboys Tenderness - Steppenwolf Still Loving You - Scorpions You're Still The One - Shania Twain So In Love With You - Texas Tus Mentiras - Texas Tornados Ev'ry Time We Say Goodbye - Simply Red Heart Of Gold - Neil Young I Have Been In You - Frank Zappa Takk :-) 0 Siter
org Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Så gla i dæ, av Åge Aleksandersen. Sikkert ikke sånne du tenker på. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Gerry Rafferty - Baker Street Riktignok ulykkelig kjærlighet som skildres, men låta er glimrende. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 "Poor man's moody blues" med Barclay James Harvest "Classic" med Adrian Gurwitz "The power of love" med Frankie Goes to Hollywood Og mange fler jeg rett og slett ikke kommer på i farta :-) 0 Siter
Gjest girl with no name Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 When a Man Loves a Woman. Liker den med Michael Bolton jeg da. *dukker for slag* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.