nervøsa Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Jeg er ei jente som plages av anfall med uregelmessig hjerterytme. Det føles som om hjertet slår alle veier med pauser og ekstraslag. Når jeg tar pulsen kjennes det som om hjertet stopper hvert 2-3 slag. Denne uregelmessigheten oppstår mest i angstfylte situasjoner(er plaget av sosial angst), men også etter at jeg f.eks har gått opp en bratt bakke, altså når jeg er anpusten. Når jeg er hjemme kjenner jeg ingenting til dette. Var hos hjertespesialist for ca 2 år siden. Han tok ultralyd av hjertet og arbeids EKG. Han kunne ikke finne noe galt,men jeg hadde ikke denne uregelmessigheten under undersøkelsen. Mitt spørsmål er om disse plagene med hjertet skyldes angsten eller om det er noe feil med hjertet. Det oppleves veldig skremmende og hemmer meg mye i hverdagen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/250394-uregelmessig-hjerterytme/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.