Gå til innhold

Venninne dusjer ikke!

Anbefalte innlegg

Gjest likerådusje

Hei, jeg er ei jente som bor i kollektiv. Hun ene jeg bor sammen med er veldig uhygienisk. Dette er svært ubehagelig for oss to andre, siden hun lukter så vondt! Hun dusjer hver 14. dag, og vasker seg aldri utenom dette. Hun vasker ikke en gang hendene etter toalettbesøk. Hun er 26 år...

Er det noen måte å si i fra om dette på? Eller er det et personlig valg hun har tatt som vi ikke skal legge oss oppi? Håper noen har råd til oss, vi trenger det! Takk :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/250402-venninne-dusjer-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest liker å lukte godt:)

da jeg gikk sykepleien. var der en student der som ikke dysjet,og da luktet vondt overfor pasientene. for pasientene sin del. fikk hun beskjed om å vaske seg hver dag for pasientene. hun tok det helt fint og forståelses fult. hun var oppvokst i ett annet land, og der var de ikke like vant med hygiene som vi er.

jeg synes dere apsolutt skal si ifra.

-når du ikke er så nøye med hygienen, så blir det litt ubehagelig for oss andre siden vi bor så tett oppihverandre.. det kan dere trykt si:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/250402-venninne-dusjer-ikke/#findComment-1974865
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...