Gjest Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 når jeg skal trekke pusten helt "ned i magen" stopper den liksom halveis. dette er veldig ubehagelig og fører til at jeg hiver mye etter pusten....det har pågått i ca3 mnd. har vært til naprapat for å se om det kunne hjelpe med litt behandling av rygg og muskler i dette området, men ingen forskjell. jeg begynner å synes dette er ekkelt og er redd for hva det kan være...har du noen forslag? tuppa 0 Siter
Gjest en anbefaling Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Prøv yoga som også har med pusteøvelser. 0 Siter
Gjest psykisk eller fysisk Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Er du stressa for tiden? Jeg hadde det sånn da jeg hadde en depresjon og var stressa for mange år siden. Følte at jeg måtte trekke pusten ofte, og at luften ikke kom helt ned liksom. Hos meg var det psykisk, og det gikk over når jeg ble bedre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.