lcja Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hei.Jeg har nå slitt med vedvarende ryggsmerter siden jeg var 11 og ble kastet av hesten jeg hadde landet med ryggen i en betong vegg, ble aldri ordentlig sjekket av lege, ble bare henvist til fysjoterapaut.Er nå blitt 25 og smerten forsvinner aldri, har blitt tilbudt smertestillende men takket nei da jeg har sett hvor mange som blir avhengig av det,desuten hater jeg tabeletter. Ryggen stivner til tider helt til, og jeg klarer nesten ikke å bevege meg , er lei av og stasdig ha vondt i ryggen hva kan jeg gjør?Har gått til både fysjoterapaut og kiropraktor i mange år og de er like oppgitte som meg for det blir ikke bedre kiropraktoren har mistanke om at ryggen min er skjev etter skaden men jeg vet ikke. Rir fortsatt men dette er bare med og hjelper da det minsker smerten de dagene jeg ikke er ute og rir er smerten ille.Har totalt lege skrekk og sykehus skrekk. men sko gjerne ønske noen kunne hjelpe meg og fortelle meg hva jeg må gjør. Sover lite og dårlig om natten pga ryggen og orker ikke å gjøre så mye pga ryggen .Pleas hjelp meg om ikke annet si hva jeg bør gjøre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/250532-smerter-i-rygg-og-legeskrekk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.