Gjest Går det? Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Når jeg går inn på f eks qxl, bankens hjemmeside og startsiden kommer det opp en liten gul trekant med utropstegn helt nede til venstre og med teksten"fullført, men feil på siden". Prøver jeg på min samboers pc er det ingen feil på sidene i det hele tatt. Det er litt plagsomt, for det er forskjellige ting jeg da ikke kan gjøre. På qxl kan jeg f eks ikke legge ut noe for salg fordi rubrikken for beskrivelse mangler eller jeg kan ikke velge kategorier. Kan jeg fikse dette på noe vis? 0 Siter
Gemini Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Bruker du Norton Internet Security, og har slått på Ad-blocker? (for å fx fjerne reklamer her på DOL) I såfall må du slå av adblock når du skal inn på en del sider som ikke er direkte reklame, men salg av produkter, slik som qxl, men også på produktinfo-sider som akam.no 0 Siter
Gjest Går det? Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Bruker du Norton Internet Security, og har slått på Ad-blocker? (for å fx fjerne reklamer her på DOL) I såfall må du slå av adblock når du skal inn på en del sider som ikke er direkte reklame, men salg av produkter, slik som qxl, men også på produktinfo-sider som akam.no Nei, jeg har Norman, men det kan kanskje være noe lignende med den? Lurer litt på å avinstallere Norman og heller prøve avast, kanskje det kan hjelpe. Takk for tips! 0 Siter
Gemini Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Nei, jeg har Norman, men det kan kanskje være noe lignende med den? Lurer litt på å avinstallere Norman og heller prøve avast, kanskje det kan hjelpe. Takk for tips! Nei, tror ikke Norman har adblocker. Antivirus-program har ikke vanligvis adblocker. Men Norton har både et frittstående antivirusprogram, men også et mer omfattende program - Norton Internet Security - som har både antivirus, adblocker og popup-stopper, brannmur mm. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.