Gjest jeppsk Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 og kjeder meg.. kjæresten min er på besøk hos mora si en time unna og kommer ikke hjem før lørdag.. noen forslag til hva jeg kan finne på? planene i utgangspunktet var å bruke idag og imårra til trening, men det funker dårlig når jeg har feber, vondt i halsen og holder på å besvime.. ser ut til at jeg kommer til å tilbringe store deler av dagen her inne på DOL. tips til å bli fort frisk? 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Spis yoghurt som er bakterie og virus dempende, godt med vann å drikke. Ullsokker!! En cognac og ei god dyne kan også være bra God bedring 0 Siter
Babette Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Hvis du kjeder deg, er du allerede på bedringens vei. Er man skikkelig syk, vil man bare ligge strak og sove. Lese, se på TV, høre på radio? 0 Siter
Gjest Honningbia Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Ta en skje honning (virker mot halsinfeksjon) 2-3 g daglig mot vond hals. Ikke ta febernedsettende uten at feberen er svært høy, da feberen gjør deg fortere frisk. (Unødvendig bruk av febernedsettende gjør at det tar lengre tid å bli frisk), ikke frys, ta det med ro ( kraftige anstrengelser som trening er heller ikke heldig, m tanke på å bli frisk fortest mulig), stell pent med deg selv, kos deg med noe godt og hvil. Se en god film, kos deg med en god bok. *Godbedring-klem* 0 Siter
Gjest jeppsk Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Hvis du kjeder deg, er du allerede på bedringens vei. Er man skikkelig syk, vil man bare ligge strak og sove. Lese, se på TV, høre på radio? takk for svar sov 15 timer i natt, så jeg skal ikke sove.. =P har lånt ei pondusbok av typen som jeg kanskje skal lese litt i etterpå takk for gode forslag! 0 Siter
Glimtipper Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 En god film er alltid fint når man er syk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.