Gå til innhold

mannens reaksjon på plastikkirurgi

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. jeg har for en liten stund siden fått fikset brystene mine. (brystløft) Har ikke vært sammen med en mann etter dette, og lurer litt på hva dere syns om sånn. begynner å få kontakt med en, og gruer meg litt til å være med ham hjem i frykt om at han syns det er stygt. er enda veldig synlige arr.

Gjest minimeme
Skrevet

Hei

Jeg har selv tatt brystreduksjon og løft for et par år siden. På den tiden var jeg gift, så han visste jo om dette. Han hadde ikke problemer i ettertid heller.

Da jeg ble singel ble jeg også veldig bevisst på alle arrene etter opersjonen, og tenkte "hva vil menn si?". Men jeg har ikke møtt på noen negative kommentarer.

lalala1365380457
Skrevet

han synes sikkert bare de er råfine! tenk deg hvor spretne og pene de er i forhold til mange andres bryst som har begynt å henge med årene (skal jammen meg ikke mange årene til før de begynner å henge). Vær stolt over brystene dine, de er sikkert kjempefine!

Har gjennomført brystreduksjon og løft selv, er 23 år og må ærlig talt si at jeg er kjempefornøyd og stolt av puppene mine, de er mye mer spretne enn andres på min alder med tilsvarende størrelse. Du sier ikke noe om alder, men tankene mine må bli at hvis du er på min alder eller eldre (som jeg kanskje regner med du er siden det ikke er så vanlig med brystløft/reduksjon i så veldig ung alder) så er brystene dine mye finere enn mange andres, og fyren synes sikkert de er sexy så fort han får tenkt over at arrene ikke er noe farlig, og blir så godt som borte med tiden =)

lykke til :)

Skrevet

Hvis det er kosmetiske årsaker som ligger til grunn for din operasjon, så er det på lik linje med andre operasjoner.

Er det for å få bryster som kan løfte en bil, stiller saken seg annerledes.

Som ung hadde jeg veldig små bryster, men hadde ingen alternativer. NÅ er jeg 42 og har flotte bryster, helt av seg selv, de henger ikke engang, som visse andre deler gjør....

Du har ingenting å skamme deg over, nyt de flotte brystene dine og det vil han også gjøre!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...