laban Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Skal de vaskes på ullprogram, eller kan de gå sammen med vanlige bomullsokker på 40 grader? Jeg har ikke fått med meg hva slags blanding de består av. 0 Siter
nitni Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg vasker de alltid på 40gr, og de er like fine ) 0 Siter
org Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg bruker 40 grader. Det går gulle godt. Men de er ikke spesielt glade i tørketrommelen! 0 Siter
Gjest hull i hull Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 De vaskes sammen med olabuksene her i huset, på 40gr. ..... kanskje derfor Trysilsokkene hos oss alltid blir fort hullete? 0 Siter
org Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 De vaskes sammen med olabuksene her i huset, på 40gr. ..... kanskje derfor Trysilsokkene hos oss alltid blir fort hullete? Det blir de her også! Særlig sønnen sine, han er storforbruker på Trysilsokker. 0 Siter
annegunn Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Min gode venn google forteller meg at trysilsokken har ull kun i sålen, og bare 25%. Jeg ville nok vasket dem med milo, men sannsynligvis spiller det ikke så stor rolle. 0 Siter
laban Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Skrevet 20. oktober 2006 Min gode venn google forteller meg at trysilsokken har ull kun i sålen, og bare 25%. Jeg ville nok vasket dem med milo, men sannsynligvis spiller det ikke så stor rolle. Hmm - jeg prøvde da å google den sokken først, både med og uten bindestrek, uten resultat? Men takk for svar uansett. 0 Siter
annegunn Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Hmm - jeg prøvde da å google den sokken først, både med og uten bindestrek, uten resultat? Men takk for svar uansett. *klassifiserer meg selv som turbosurfer* 'trysilsokken ull' prøvde jeg meg på. Og fikk svar i først treff... 0 Siter
Zarine Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Det er jo ull i dei, ergo ullvask. Det gjer eg. 0 Siter
Zarine Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Altså, det med ull... det er jo ikkje berre temperaturen som er viktig, men også vaskemiddelet. Ullvaskemiddel syns eg ikkje er det heilt store til bomullsplagg, derfor vil eg vaske trysilsokkane saman med anna ulltøy, ikkje kun på grunn av temperaturen og eventuelt "ullvugge" i ullprogrammet. 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg vasker dem på ullprogram med Milo og de holder kjempelenge. 0 Siter
bb71 Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Litt tilfelding hvordan de blir vasket her hos oss. Men det er ikke få ganger de har blitt vasket på 60 grader med påfølgende trommel.... De er nuppete men fungerer like bra! 0 Siter
Lisabeth Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Altså, det med ull... det er jo ikkje berre temperaturen som er viktig, men også vaskemiddelet. Ullvaskemiddel syns eg ikkje er det heilt store til bomullsplagg, derfor vil eg vaske trysilsokkane saman med anna ulltøy, ikkje kun på grunn av temperaturen og eventuelt "ullvugge" i ullprogrammet. Skriver under på det. Vanlig vaskemiddel vil tære på ulla i trysilsokkene, og etterhvert sitter du da igjen med en sokk som ikke inneholder nevnverdig ull, bare ymse kunstfiber. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.