Gjest omnia Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hei, Håper noen her kan hjelpe meg litt.Prøver å finne ut om det er mat jeg ikke tåler og vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det.. Har vert hos diverse personer for å teste det.Har fått noen like svar og noen som ikke var like.En sa jeg tålte sitrus og en annen sa jeg ikke gjorde det. Så jeg tenkte kanskje det var best å prøve litt selv. Så jeg lurer da på hvordan en gjør det med "trigging" metoden. Altså holde seg unna mattypen en periode og så ete mye av det. Må jeg holde meg unna alle tingene jeg tror jeg ikke tåler på samme tid, eller skal jeg ta en og en mattype? Hvor lenge skal jeg i så fall holde meg borte fra maten? Visst andre har tips om andre metoder eller lignende tar jeg gjerne imot svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/250690-matintoleranse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.