Gjest this is a signature Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg blir så utrolig lei av all søppelposten som kommer i innboksen min (hotmail).. I det siste har det vært ekstremt mye.. Skjønner ikke hvordan de får tak i mailadressen min? Noen som har noen tanker/ideer rundt det? 0 Siter
KaVa Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg har en e-post for "søppelmail" - dvs: Hver gang jeg må bruke epostadressen min på nettet (f.eks for å få et passord eller med i konkurranse el lign) oppgir jeg "søppelmail" e-posten. Så har jeg en e-post for venner og bekjente. Funker godt :-) 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg har en e-post for "søppelmail" - dvs: Hver gang jeg må bruke epostadressen min på nettet (f.eks for å få et passord eller med i konkurranse el lign) oppgir jeg "søppelmail" e-posten. Så har jeg en e-post for venner og bekjente. Funker godt :-) me too.. Men jeg sjekker søppelpost-mailen så sjelden at jeg må åpne den på nytt hele tiden (den sperres)... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 me too.. Men jeg sjekker søppelpost-mailen så sjelden at jeg må åpne den på nytt hele tiden (den sperres)... Opprett og bruk gmail. Den sperres ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.