jubalong70 Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Jada, det hender nok det, ja. Men vi er jo glade i hverandre. Og vil blir alltid venner igjen. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Tja, her kan vi virkelig ta av noen ganger. Men vi blir venner igjen raskere og raskere 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg tenkte meg vel og lenge om før jeg skrev dette - jeg VISSTE at en av dere ville komme med noe sånt Jeg var MEST sint på han da han trodde han var enig med Yggeseth - jeg har aldri trampa så hardt i trappa hjemme noengang! hehe "Da han trodde han var enig med..." He, he, som om jeg skulle sagt det sjøl - mannen min tror også ofte han er... men vi vet bedre, ikke sant? 0 Siter
flisa Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 "Da han trodde han var enig med..." He, he, som om jeg skulle sagt det sjøl - mannen min tror også ofte han er... men vi vet bedre, ikke sant? *S* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.