Gå til innhold

normalt?


starshine

Anbefalte innlegg

ser ikke ut til at innlegget mitt kom fram. men det er slik at jeg har utviklet sf etter at jeg har bodd på psyk. avdeling, fram og tilbake i et år nå. -noe av det på trass. men jeg lurer på om dette er normalt..

'tittei alle venner /håper dere har det bra, jeg har stikki fra klinikken i natt - er så sint' -klemmer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære starshine! Du kan selvsagt utvikle en spiseforstyrrelse selv om du er innlagt på psyk. avd. Jeg vet ikke årsaken til din innleggelse, men regner med at du har regelmessige samtaler med psykiater/psykolog hvor du kan ta opp dette spørsmålet og eventuelt få hjelp for dette. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...