tzatziki1365380058 Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Sitat Aune Sand: "En mann finner sin aller innerste følelse av selvrealisering idet han bringer kvinnen til de aller ypperste og himmelske platåer av orgasme." http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=134840 Hva sier dere, gutter ? Har Aune rett? Jeg anbefaler alle som har gått glipp av det å se hr. Sands "mesterverk", Dis! Det er så absurd surrialistisk tragikomisk at det virkelig er verdt å bruke et par timer på! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg kan jo ikke annet enn å se ironien i at Aune Sand, av alle, løper rundt og forteller folk hva som skal til for å bli en mann. Det blir litt som om Espen Benestad drar på seg løspuppene, kjører på med make-up, kaller seg Ester Pirelli og forteller folk hva slags egenskaper en kvinne må inneha for å være en virkelig kvinne. 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Skrevet 21. oktober 2006 Jeg kan jo ikke annet enn å se ironien i at Aune Sand, av alle, løper rundt og forteller folk hva som skal til for å bli en mann. Det blir litt som om Espen Benestad drar på seg løspuppene, kjører på med make-up, kaller seg Ester Pirelli og forteller folk hva slags egenskaper en kvinne må inneha for å være en virkelig kvinne. Kunne ikke vært mer enig Jeg synes det er fascinerende at det går an å være så til de grader lite "nedpå".... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.