Gå til innhold

Frosk...med stjerneposen...

Anbefalte innlegg

Kjære frosken,

Jeg har tatt en viktig avgjørelse i dag, og lurte på om det kunne kvalifisere til i alle fall en bitte liten stjerne?

Jeg skal ta ett for meg stort steg; vekk fra øst og ut til vesterled...

Jeg går inn i noe som krever guts, og jeg forlater noe som krever dobbelt-guts!

*løper forhåpningsfult inn og henter stjernekortet*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/250805-froskmed-stjerneposen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal: tror du det er en idé å laminere stjernekortet før jeg kommer...jeg tenker på nedbøren?

Hmm.. hitils har det jo vært uvanlig tørt, men skader jo ikke! Kom til å tenke på noe - blir det noen premie tror du, når vi har samlet nok stjerner? Iogforseg litt stjernetørke her akkurat nå, men, snart.

Annonse

Hmm.. hitils har det jo vært uvanlig tørt, men skader jo ikke! Kom til å tenke på noe - blir det noen premie tror du, når vi har samlet nok stjerner? Iogforseg litt stjernetørke her akkurat nå, men, snart.

Jeg regner med en slags premie...kanskje en flanellograf?

Men jeg blir faktisk gladere for en appelsinkake!!!

Våken? Hvordan har du det?

(tør ikke ta sånt på psykforum lenger, da kommer webbis vet du..)

Kjære, gode deg skal!!!

Ja, jeg har tenkt masse på deg i kveld...og ja, jeg er våken! Men det varer ikke lenge...synger på siste verset for et a-menneske av den uhelbredelige sorten.

Vel, når det gjelder din situasjin, kan jeg overhodet ikke forstå at denne legen er så stivbeint. Herlighet. Når du har en klar uttalelse fra psykolog...og selv er krystallklar vedr. situasjonen...then what's the problem!

Selv har jeg hatt langt mere nytte av legekontakten på dps'n, både hva angår medisinering og rehabilitering. Der er det full fortåelse fra ende til annen. Jeg har både en psykolog, samt en psykiater som hjelper til med meds og sykemeldigner/rehab. på dps'n. Det funker bra!

Jeg håper inderlig det ordner seg for deg skal. Etter å ha lest det du skriver på psyk.forum synes det heldigvis som om du har fått igjen hvilepulsen såpass at du kanskje sover godt i natt.

Jeg har det bra. Takk som spør! Er inne i en god periode...får til ting!

Snart drar jeg vestover...og det blir spennende med et miljøskifte!

Ha det godt så lenge kjære deg!

PS: Kan du repetere for frosken dette med tid i forhold til forsterningseffekten...hvis det går vinter og vår før man får en stjerne, blir det null læring...man når faktisk å glemme hva det var man gjorde riktig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...