Gjest hjelpaltså Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Nå har jeg ligget i sengen i en og en halv time, og festen tar aldri slutt. De hopper og danser med sko i leiligheten over og spiller musikk på full guffe. Har vært og banket på, men ingen åpner. Nå ser jeg ingen annen utvei enn å ringe politiet. Hvilket nummer kan jeg bruke da? Håper noen kan hjelpe. Bor i Oslo. 0 Siter
Gjest lykke til Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Ved ønske om umiddelbar assistanse i form av utrykning, ringer du 112. Men ta ikke for gitt at de rykker ut.. 0 Siter
kamazi Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Ved ønske om umiddelbar assistanse i form av utrykning, ringer du 112. Men ta ikke for gitt at de rykker ut.. Man bruker da ikke nødnummeret for å få slutt på naboens festing, samme hvor mye man føler det bør rykkes ut. Da skal festen ha gått rimelig over styr og det være akutt fare for liv og helse. 0 Siter
Gjest lykke til Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Man bruker da ikke nødnummeret for å få slutt på naboens festing, samme hvor mye man føler det bør rykkes ut. Da skal festen ha gått rimelig over styr og det være akutt fare for liv og helse. Ring 02800, og om vedkommende som mottar den telefonen mener at det bør rykkes ut, setter hun deg over til 112.. 0 Siter
McLoud Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Man bruker da ikke nødnummeret for å få slutt på naboens festing, samme hvor mye man føler det bør rykkes ut. Da skal festen ha gått rimelig over styr og det være akutt fare for liv og helse. Det er helt riktig. Man ringer ikke 112 i slike tilfeller. Det nummeret er forbeholdt nødsituasjoner. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Ved ønske om umiddelbar assistanse i form av utrykning, ringer du 112. Men ta ikke for gitt at de rykker ut.. Selvsagt skal man ikke ta det for gitt at de rykker ut, nettopp fordi en haug med tullinger misbruker nødnumrene til å klage på naboens fest og andre trivialiteter. 0 Siter
Gjest hjelpaltså Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg holdt på å bli gal av å ligge våken, men valgte å ikke ringe politiet. Hadde selvfølgelig ikke ringt 112-nummeret uansett Klokken halv fire gikk en annen nabo og snakket med dem, og de roet seg litt - iallfall nok til at øreproppene funket og at jeg omsider falt i søvn. Litt trøtt i dag for å si det sånn 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.