Gå til innhold

Hard klump under huden, hva tror dere dette kan være?


Gjest annoooooonym ja ;)

Anbefalte innlegg

Gjest annoooooonym ja ;)

For sånn 1 uke siden nå så oppdaget jeg en avlang hard klump under huden.

Vannskelig og forklare dette men gjør et forsøk.

Først så trodde jeg det bare var en stor kvise, underhuden, men nå er jeg ikke så sikker.

For den går jo ikke bort og størrelsen er den samme..

Jeg klarer ikke klemme ut no kvise aktig. Så litt blod her om dagen, men det var ikke som og klemme ut en kvise i det heletatt.

Klemme på den gjør ikke vondt, vel, det gjør ikke mere vondt en om det skulle være en kvise jeg klemte på.

Hvor hard den er; vel.. kan forklare det litt som at den er like hard som en seig tarm? (vet når du får en kjøtt bit du ikke klarer og bite i stykker samme hvor mye du biter?

Litt sånn kjennes den ut som..

Ganske så stor klump er den også.. halv lillefinger lenge. Avlang, med "2 hoder" på en måte med en streng i mellom tuppene..

Den ligger.... gulp.............. *flaut dette* ;p

Den ligger mellom beina, vet ikke hva det heter eksakt.....hmm..Der hvor rompeballene nesten møter ...det som er mellom beina ( der hvor jenter har vaginaen (og vi gutter har ..erm...det som er bak pungen..?

Ikke i midten der, men på siden liksom, mellom der hvor det går litt opp FØR pung, (nærmere anus en pung..)

hmr... lette etter no bildet og peke for dere men jeg finner ikke no. :o

Anyways..... ble kvalmt dette? HVA KAN DETTE VÆRE?

*gruer meg til og si det til legen, aldri tatt av meg boksa forran en lege før heller :o

Det er helt vanlig at leger ser nakne folk right? burte jeg barbera bort alt hår og sånn? uffffff, gruer meg.... ;o

(har angst og har ungått legen leeeeeeeenge)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan huske at jeg hadde en slik nedentil for mange år siden. Etter en tid forsvant den, så antagelig var det bare en fettkul. De aller fleste kuler på kroppen er ufarlige, men er du usikker så lar du en lege sjekke den. For legen er det som å sjekke en kul på arma. Legen ser mange underliv hver eneste dag, så det er bare å "kvinne seg opp" og ta en sjekk ;-)

Men mest sannsynlig er dette altså noe helt uskyldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan huske at jeg hadde en slik nedentil for mange år siden. Etter en tid forsvant den, så antagelig var det bare en fettkul. De aller fleste kuler på kroppen er ufarlige, men er du usikker så lar du en lege sjekke den. For legen er det som å sjekke en kul på arma. Legen ser mange underliv hver eneste dag, så det er bare å "kvinne seg opp" og ta en sjekk ;-)

Men mest sannsynlig er dette altså noe helt uskyldig!

hehe - han må kvinne seg opp ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annoooooonym ja ;)

Jeg kan huske at jeg hadde en slik nedentil for mange år siden. Etter en tid forsvant den, så antagelig var det bare en fettkul. De aller fleste kuler på kroppen er ufarlige, men er du usikker så lar du en lege sjekke den. For legen er det som å sjekke en kul på arma. Legen ser mange underliv hver eneste dag, så det er bare å "kvinne seg opp" og ta en sjekk ;-)

Men mest sannsynlig er dette altså noe helt uskyldig!

Håper det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja.hmm.. Jeg vet ikke, høres ikke helt sånn ut.

Klumpen kan jeg nesten ikke kjenne på overflaten, og det er ingen hudormer eller no sånt der.

men ejg vet ikke.

Mystisk. Vi er jo ikke leger her, så de fleste svara går ut i fra erfaring.

Men hvis du virkelig er engstelig, så kommer du ikke utenom legebesøk!

Og leger har sett stort sett alt...

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ...ikke lege men......

For meg høres dette ut som en fettkul. Men er du bekymret så må du kanskje manne deg opp og gå til legen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå måtte jeg bare lese hovedinnlegget en gang til - og sannelig så har du rett *ler*

Ja - det var jo liksom litt tydelig også da - "rett ved balla", liksom - hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...