Gå til innhold

overdose?

Anbefalte innlegg

Gjest nikkilill

jeg er jente som har gått på levaxin i fem måneder. nå skal jeg begynne å doble dosen. nå er jeg inne i dag 4 med to tabletter. det som plager meg er ekstrem skjelving. jeg våkner at det føles ut som om hele jeg rister. greier ikke å holde på noenting, fordi henda mine skjelver så jeg glipper ting, og i dag når jeg stod opp bare seg jeg sammen, bena mine rista så forferdelig at jeg ikke klarte å holde meg oppe.

for å si det mildt, det er helt jævelig. men jeg må også si at jeg har gått på nozinan i to uker nå. men trur ikke det kommer av det. siden skjelvingene oppstod når jeg begynnte å doble dosen på levaxin. kan det tyde på overdose av levaxin?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/250824-overdose/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...