Gjest Anonyme Sara Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg synes at de er usedvanlig hyggelige og sjarmerende. Noen som er enig med meg? Og har en teori på hvorfor det er slik? 0 Siter
hidi Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Det er vel med dem som med oss damer, noe krangling/erting blir det... Forøvrig synes jeg stort sett at alle DOLERE er flotte! 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Fordi de har så mange damer som oppdrar dem vel ) 0 Siter
Gjest Anonyme Sara Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Fordi de har så mange damer som oppdrar dem vel ) Dere er kvinnene i guttenes liv? De er stort sett single? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Synes DOL-gutta er som andre gutter, jeg - forskjellige. 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Dere er kvinnene i guttenes liv? De er stort sett single? Jeg har ikke peiling på hvem som er single eller ikke jeg. Jeg er vel heller i mammaalderen jeg. 0 Siter
Gjest streker paa veggen..! Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg har ikke peiling på hvem som er single eller ikke jeg. Jeg er vel heller i mammaalderen jeg. du er en av den mest sporty personligheten her inne Dorthe oooh, det var alt jeg skulle si egentlig... ! *løper avgårde for og skaffe frokost* 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 du er en av den mest sporty personligheten her inne Dorthe oooh, det var alt jeg skulle si egentlig... ! *løper avgårde for og skaffe frokost* Takk skal du ha ) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 du er en av den mest sporty personligheten her inne Dorthe oooh, det var alt jeg skulle si egentlig... ! *løper avgårde for og skaffe frokost* Frokost kl 14:56? Men gutten min, du skulle jo snu døgnet tilbake igjen! 0 Siter
Gjest Anonyme Sara Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Frokost kl 14:56? Men gutten min, du skulle jo snu døgnet tilbake igjen! Nå forsto jeg hva Dorthe mente med at dere oppdrar guttene...) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Nå forsto jeg hva Dorthe mente med at dere oppdrar guttene...) Vi forsøker å oppdra dem. Dette er et godt eksempel på at vi ikke alltid lykkes. 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Vi forsøker å oppdra dem. Dette er et godt eksempel på at vi ikke alltid lykkes. Men vi gjør en god jobb, synes du ikke ;o) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Men vi gjør en god jobb, synes du ikke ;o) Ja, det syns jeg :-) Det er vår fortjeneste at de fleste dolguttene er så greie. I går avtalte jeg forresten med Alana at jeg skal treffe henne om et par uker. Du går god for at hun ER grei, ikke sant? 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Ja, det syns jeg :-) Det er vår fortjeneste at de fleste dolguttene er så greie. I går avtalte jeg forresten med Alana at jeg skal treffe henne om et par uker. Du går god for at hun ER grei, ikke sant? Hun er kjempegrei, jeg går virkelig god for henne ) Attpåtil så har hun er dolmann så... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Hun er kjempegrei, jeg går virkelig god for henne ) Attpåtil så har hun er dolmann så... Så da har hun førstehåndskjennskap til dolmenn! Stilig! 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Så da har hun førstehåndskjennskap til dolmenn! Stilig! Å ja ) 0 Siter
Gjest streker paa veggen..! Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Frokost kl 14:56? Men gutten min, du skulle jo snu døgnet tilbake igjen! Mmhm, ja, beklager, de ble litt sent i går.. Vært ganske stabilt på "riktig side" av døgnet i det siste dog, tar meg sammen i kveld! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Mmhm, ja, beklager, de ble litt sent i går.. Vært ganske stabilt på "riktig side" av døgnet i det siste dog, tar meg sammen i kveld! Da fortjener du skryt, bare du nå passer på å komme deg på riktig side av døgnet igjen :-) 0 Siter
Gjest streker paa veggen..! Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Da fortjener du skryt, bare du nå passer på å komme deg på riktig side av døgnet igjen :-) Takker Er så deilig og få sove om natta! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Takker Er så deilig og få sove om natta! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.