Gjest Ulvinnen Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Flytende selolje smaker helt grusomt. men i kapselform går det bra å ta den. 0 Siter
Babette Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg bruker den som er en blanding av selolje og olivenolje (OliMar), og den smaker ikke vondt. Bedre enn tran. En spukken negl jeg har slitt med lenge, etter et slag på fingeren ble bra etter et par uker. 0 Siter
Gjest Triomega Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg bruker den som er en blanding av selolje og olivenolje (OliMar), og den smaker ikke vondt. Bedre enn tran. En spukken negl jeg har slitt med lenge, etter et slag på fingeren ble bra etter et par uker. Hvor kjøpte du denne? Apotek, helsekost eller dagligvare? Vil prøve. 0 Siter
Babette Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Hvor kjøpte du denne? Apotek, helsekost eller dagligvare? Vil prøve. Helsekost. Pass på å oppbevare den i kjøleskapet, da smaker den også bedre. 0 Siter
Gjest Triomega Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Helsekost. Pass på å oppbevare den i kjøleskapet, da smaker den også bedre. Tusen takk for svar! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.