Gå til innhold

Zyban = Avsmak for røyk :o)

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg tenkte jeg skulle prøve igjen! Og gikk til legen for å få resept på Zyban tabeletter. Det fikk jeg, og gikk fornøyd til apoteket.

Det bli 1300,- for 100 tab. takk! SJOKK!!

Zyban tabeletter skal brukes i 14 dager FØR man stumper røyken, og to tabeletter daglig!!

For denne prisen, burde man få fullstendig avsmak for røyk resten av livet!

Vel, tenkte jeg: Jeg kjøper de ikke for den prisen. Så jeg ba noen i London og noen i Pakistan undersøke om de kunne finne billigere Zyban tab.

I Pakistan fant de en krem med samme navn :o) er denne for røykestopp mon tro?

I London fikk de beskjed om at det hadde vært veldig mye bivirkninger ved bruk av Zyban tab.

Sukk! Jeg er et slikt følelses menneske, og kan ikke klare å slutte å røyke for godt av meg selv!Det har jeg smertelig erfart gang på gang!

Blir det noe som går litt galt i hverdagen, så blir røykesuget rett og slett uholdbart.

Livredd for å legge på meg for mye også!

Den forbaskade røyken!! Grrrr!! Den skal nok ikke klare å bestemme over meg resten av livet!!!!

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/25085-zyban-avsmak-for-r%C3%B8yk-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...