Gjest MiaMariaa Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Husker bestemoren min brukte å lage noe til middag. Pølse, poteter og en tykk hvitsaus med muskat i. Hun kalte det noe spesielt, men nå husker jeg ikke hva. Noen som vet? 0 Siter
Gjest MiaMariaa Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Shepards pie? Nei... Noe ala "Flesk og duppe", men husker ikke. 0 Siter
birdie Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Shepards pie? Det er kjøttstykker (mest brukt er vel kjøttdeig) med et lokk av potetstappe, det. 0 Siter
DarkPink Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Det er kjøttstykker (mest brukt er vel kjøttdeig) med et lokk av potetstappe, det. Ih, jeg som skulle være så smartass =p 0 Siter
Gemini Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Mormoren min brukte å lage noe som ble kalt "åbeng". Husker ikke helt hva som var i, men det var en sånn ovnsrett. Men jeg har aldri hørt om åbeng (obeng?) senere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.