Gjest Aviaana Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Hun ser jo helt herja ut. Har hun alltid vært så tynn?. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Har du ikke sett overskriftene i sladreblader og -aviser denne uka? Brudd med samboeren. Førstesida på VG helg i dag. (Som jeg leste på kafé! :-) 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Har du ikke sett overskriftene i sladreblader og -aviser denne uka? Brudd med samboeren. Førstesida på VG helg i dag. (Som jeg leste på kafé! :-) Jo det har jeg fått med meg. Jeg bare lurer på om hun har blitt veldig mye tynnere eller om hun alltid har sett sånn ut?. Vet at synet mitt ikke er på topp for tiden, må ha nye briller. Derfor lurer jeg på om jeg ser riktig. 0 Siter
Gemini Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Alle i Skal vi danse har vel mistet noen kilo pga all treningen, og med samlivsbrudd på toppen, så er det vel ikke merkelig at hun har blitt tynnere. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Jo det har jeg fått med meg. Jeg bare lurer på om hun har blitt veldig mye tynnere eller om hun alltid har sett sånn ut?. Vet at synet mitt ikke er på topp for tiden, må ha nye briller. Derfor lurer jeg på om jeg ser riktig. Hun er blitt mye tynnere, ja. Sto et sted at hun trener mye og er svært stolt over "Madonna-armene" sine.... Fint for henne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.