Signaturelle Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Trenger hjelp til å velge mellom følgende (skal spise alene i kveld, men har lyst til å lage noe godt for det - evt fryse ned rester): 1) Lasagne med stor salat 2) Pasta med kjøttsaus 3) Hjemmelaget pizza 4) Tikka masala 5) Pasta carbonara 6) Pizza originale 7) Kjøttkaker 8) Hamburgere 9) Løvstek med pommes frites 10) Dolmio med kjøtt og pasta 11) Hjemmelaget innbakt pizza 12) Chilli con carne Takker for hjelp:) 0 Siter
hidi Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg hadde gått for nr. 1. Hørtes deilig ut, og nå ble jeg sulten også, takk skal du ha! *lol* 0 Siter
Gjest Lillemarsipangris Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Pasta med kjøttsaus. :-) 0 Siter
Gjest jeppsk Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 mmmm.... det meste der hørtes sinnsykt digg ut!! 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Hamburgere,eller tikka masala 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg ville valgt Dolmio med kjøtt og pasta. 0 Siter
hidi Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg ville valgt Dolmio med kjøtt og pasta. Har vi gjort valget enklere for henne? *lol* 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Har vi gjort valget enklere for henne? *lol* Ikke akkurat :-) Men hvis mange nok svarer, så får hun telle opp og se hvilken rett som fikk flest stemmer. Så langt har hun vel bare fått ulike forslag? 0 Siter
hidi Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Ikke akkurat :-) Men hvis mange nok svarer, så får hun telle opp og se hvilken rett som fikk flest stemmer. Så langt har hun vel bare fått ulike forslag? Det er sant, men hvor lenge skal hun vente? Var ikke dama sulten... he, he 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Det er sant, men hvor lenge skal hun vente? Var ikke dama sulten... he, he Da gjør vi det enkelt for henne: Jeg bestemmer at hun MÅ ta mitt forslag, ellers spiser jeg henne til middag. 0 Siter
Signaturelle Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Skrevet 21. oktober 2006 Har vi gjort valget enklere for henne? *lol* Nei, hehe. Men jeg får bare se hva det første som faller meg inn er. Får se hvor mye plass jeg har i frysern, er det lite så dropper jeg å lage sånt som det blir mye rester av (feks lasagne, det er jo fem middager!) 0 Siter
hidi Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Da gjør vi det enkelt for henne: Jeg bestemmer at hun MÅ ta mitt forslag, ellers spiser jeg henne til middag. Det tror du, ja! Jeg vil ha lasagne med salat, og spiser deg glatt for å få viljen min.... 0 Siter
Gjest *Isprinsesse* Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Hjemmelaget innbakt pizza 0 Siter
hidi Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Nei, hehe. Men jeg får bare se hva det første som faller meg inn er. Får se hvor mye plass jeg har i frysern, er det lite så dropper jeg å lage sånt som det blir mye rester av (feks lasagne, det er jo fem middager!) Jeg griner... Måtte du på død og liv nevne lasagne! *sulter snart ihjel* 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Det tror du, ja! Jeg vil ha lasagne med salat, og spiser deg glatt for å få viljen min.... Spiser du meg? Den trusselen har jeg ikke fått før Du er modig, ikke mange som våger å prøve seg på en ulv! 0 Siter
Signaturelle Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Skrevet 21. oktober 2006 Det tror du, ja! Jeg vil ha lasagne med salat, og spiser deg glatt for å få viljen min.... Det er farlig godt! Veldig lyst på det nå merker jeg. Men fryseren lyser rødt mot mer inn nå altså.. 0 Siter
hidi Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Spiser du meg? Den trusselen har jeg ikke fått før Du er modig, ikke mange som våger å prøve seg på en ulv! Jeg er så tøff atte!! Helt til det blir vanskeligheter, da løper jeg fortere enn ulven selv! 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg spiser pizza med pepperoni, paprika og masse hvitløk akkurat nå ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.