Gjest Anonym j**edoler Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Pakke inn julegaver, skrive liste over de jeg ikke har kjøpt til ennå og finne ut hva jeg skal kjøpe, gå tur, lese, begynne med julerengjøringen,tenne lys og kose meg med en god bok. 0 Siter
Signaturelle Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 JUL? Det er oktober for pokker:) IKKE STRESS MEG, hehe 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 JUL? Det er oktober for pokker:) IKKE STRESS MEG, hehe I dag så jeg julemarsipan i butikkene. Jeg ble nesten sur, jeg vil ikke gi helt slipp på sommeren enda, og så maser de om jul? 0 Siter
Gjest Anonym j**edoler Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 I dag så jeg julemarsipan i butikkene. Jeg ble nesten sur, jeg vil ikke gi helt slipp på sommeren enda, og så maser de om jul? http://www.o-zander.se/jul/julafton.html Festlig? 0 Siter
Gjest streker paa veggen..! Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 I dag så jeg julemarsipan i butikkene. Jeg ble nesten sur, jeg vil ikke gi helt slipp på sommeren enda, og så maser de om jul? Sitter med samme følelsen, trist, nå er det snart slutt på sykkelturene.. må jeg vel ta fremm ski som jeg ikke er så gode på, tar så lang tid i oppover bakkene også! hmrf *rynker på nesa* 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 http://www.o-zander.se/jul/julafton.html Festlig? Nei! *slår hendene for øynene* 0 Siter
Gjest streker paa veggen..! Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 http://www.o-zander.se/jul/julafton.html Festlig? Uff, ut!! 0 Siter
Gjest *Isprinsesse* Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Det er lurt å få julen unna nå Skal begynne snart jeg også.. 0 Siter
Gjest Anonym j**edoler Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Nei! *slår hendene for øynene* *Erter deg* ;OD 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Sitter med samme følelsen, trist, nå er det snart slutt på sykkelturene.. må jeg vel ta fremm ski som jeg ikke er så gode på, tar så lang tid i oppover bakkene også! hmrf *rynker på nesa* Jeg har en ekkel følelse av at jeg hadde min siste mc'tur forrige helg. Vil ikke det! Det er for lenge å vente helt til våren 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 *Erter deg* ;OD *skuler stygt* 0 Siter
Gjest Anonym j**edoler Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 *skuler stygt* Har ikke rukket å kjøpe julegavepapir ennå. Vet du av noen søndagsåpne butikker som selger dette? ;OD 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Har ikke rukket å kjøpe julegavepapir ennå. Vet du av noen søndagsåpne butikker som selger dette? ;OD Julegavepapir kan du få av meg, hvis du lover å ikke nevne jul igjen før ut i desember. *Løfter på kistelokket* 0 Siter
Gjest Anonym j**edoler Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Julegavepapir kan du få av meg, hvis du lover å ikke nevne jul igjen før ut i desember. *Løfter på kistelokket* Takk, så snill du er! Og jeg lover. ) Du kan også be Web slette hele tråden. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Takk, så snill du er! Og jeg lover. ) Du kan også be Web slette hele tråden. Neida, tråden trenger ikke å slettes. Jeg bare hopper over den fra nå av. 0 Siter
Gjest streker paa veggen..! Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg har en ekkel følelse av at jeg hadde min siste mc'tur forrige helg. Vil ikke det! Det er for lenge å vente helt til våren Ulvinnen habla español, ¿verdad? No hay nieve en España que pienso. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Ulvinnen habla español, ¿verdad? No hay nieve en España que pienso. Jeg snakker ikke Spansk, men jeg tror ikke at det finnes snø i Spania, det vet jeg at det gjør :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Sukk, høres herlig ut. Mannen er på jakt. De 3 ungene våre og jeg drar til svigermor på besøk. Der skal vi overleve svigermors og svigerinnes konstante skravling. Så skal vi hjem. Starte kveldsstell av lillebror, så kveldsstell for storesøstrene. Og når alle barna er i seng, så kollapser vel pappa'n og jeg på sofaen. Innimellom dette skal oppvaskmaskinen tømmes og fylles, vaskemaskinen tømmes og fylles, en "galdhøpigg" med klær brettes og ryddes og en lekebutikk ryddes på plass. Joda, det er koselig å være foreldre 0 Siter
Velouria Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg skal gå med bøsse til TV-aksjonen sammen med 7 åringen. Frem til deg skal jeg sløve. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.