Gjest Flystripa Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Stakkars de menneskene som er født og oppvokst i disse byene. For en skjebne, det er forferdelig. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=134882 0 Siter
hidi Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Helt forferdelig! Trives på landet, jeg! 0 Siter
Sofline Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Huff, forferdelig. Ellers kan jeg fortelle at eskimoene er et folkeslag med langt høyere innhold av skadelige stoffer i blodet enn andre mennesker. Grunnen til det er at de er øverst i næringskjeden av dyr som sel og hval, og disse dyrene tar lett opp farlige stoffer i blodet. Det skulle man jo umiddelbart ikke tro, da de lever langt fra all verdens forurensing. Men samtidig har forskerne funnet ut at det ikke er verre å spise disse skadelige stoffene, enn om de går over til vestlig kosthold og atskillige livsstilssykdommer. 0 Siter
Prozak Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Huff, forferdelig. Ellers kan jeg fortelle at eskimoene er et folkeslag med langt høyere innhold av skadelige stoffer i blodet enn andre mennesker. Grunnen til det er at de er øverst i næringskjeden av dyr som sel og hval, og disse dyrene tar lett opp farlige stoffer i blodet. Det skulle man jo umiddelbart ikke tro, da de lever langt fra all verdens forurensing. Men samtidig har forskerne funnet ut at det ikke er verre å spise disse skadelige stoffene, enn om de går over til vestlig kosthold og atskillige livsstilssykdommer. ...og så må det påpekes at "eskimo" er et meget nedsettende ord, og at "inuitt" er navnet på folkeslaget. "......................................." 0 Siter
Gjest Lillemarsipangris Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 ...og så må det påpekes at "eskimo" er et meget nedsettende ord, og at "inuitt" er navnet på folkeslaget. "......................................." Hvorfor er eskimo et nedsettende ord? Er det brukt rasistisk? 0 Siter
Prozak Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Hvorfor er eskimo et nedsettende ord? Er det brukt rasistisk? Hvorfor er "nigger" et nedsettende ord? Ikke spør meg om hvorfor, opprinnelsen etc., for det vet jeg ikke. Jeg vet bare at det er et nedsettende ord. "........................................." 0 Siter
Gjest Lillemarsipangris Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Hvorfor er "nigger" et nedsettende ord? Ikke spør meg om hvorfor, opprinnelsen etc., for det vet jeg ikke. Jeg vet bare at det er et nedsettende ord. "........................................." Takk for svar ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.