Gjest pekka Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Bak tv ligger en haug med ledninger, hvordan skjuler dere disse? Som tv står nå så er det fælt å se fra den ene siden. Noen forslag til kamuflasje? 0 Siter
Zarine Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Sånn der samlerør, mjukt og spretta opp i eine sida så det er lett å putte ledningane inn og ta ut igjen, men held det tett når det er i bruk. Eg trur vi kjøpte på Ikea. OK, du ser eit lite rør, men dog, betre med rør enn røre ;-) 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Sånn der samlerør, mjukt og spretta opp i eine sida så det er lett å putte ledningane inn og ta ut igjen, men held det tett når det er i bruk. Eg trur vi kjøpte på Ikea. OK, du ser eit lite rør, men dog, betre med rør enn røre ;-) jøss, finnes det altså? Flott, skal se om jeg finner noe sånt her i omegn. Bor langt unna ikea 0 Siter
Zarine Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 jøss, finnes det altså? Flott, skal se om jeg finner noe sånt her i omegn. Bor langt unna ikea Fins sikkert fleire slags. Om du ikkje finn noko som passar, så kan du jo enkelt lage det sjølv ved å bruke eit slikt mjukt rør og berre skjære opp på sida som forklart. Lykke til 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.