Gå til innhold

SDD (og andre serieinteresserte)

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach

Sett serien House M.D.? Skulle på videosjappa og låne film i sta, og endte opp med å kjøpe første sesongen av denne serien istedet. Kjempebra sykehus/legeserie med Hugh Laurie i hovedrollen som den sarkastiske dr. House. Anbefales på det sterkeste, og sesong 2 er herved notert på ønskelista til jul. :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/250929-sdd-og-andre-serieinteresserte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

12

• hare1365380455

6

• hidi

4

• Dorthe

2

Annonse

Da noterer jeg den ned over ting som jeg skal kjøpe.

Blir helt hekta på slike serier jeg, jeg gråt da BBCPrime sluttet og sende mine 2 favoritt serier (sykehusserier)

Jeg holder på å se Carnevale nå og den er og bra. Ellers så anbefaler jeg fremdeles den tredje vakten som har 6 sesonger med 22 episoder. Jeg er ferdig med den nå ;o)

Gjest Princess Peach

Da noterer jeg den ned over ting som jeg skal kjøpe.

Blir helt hekta på slike serier jeg, jeg gråt da BBCPrime sluttet og sende mine 2 favoritt serier (sykehusserier)

Ja, jeg venter på Grey's Anatomy, den er bestilt. Fikk ikke med meg starten da den begynte på tv2, så jeg fant ut at jeg like godt kunne kjøpe den på dvd. :)

Gjest Shira12

Jeg holder på å se Carnevale nå og den er og bra. Ellers så anbefaler jeg fremdeles den tredje vakten som har 6 sesonger med 22 episoder. Jeg er ferdig med den nå ;o)

Jeg har sett litt på den tredje vakten på tv, men ikke dumt med hele sesonger på DVD.

Gjest Shira12

Ja, jeg venter på Grey's Anatomy, den er bestilt. Fikk ikke med meg starten da den begynte på tv2, så jeg fant ut at jeg like godt kunne kjøpe den på dvd. :)

Jeg har sett den på tv.

Men er flere serier jeg kjøper på DVD istedenfor og se på tv, man får jo ikke med seg alt som går, og er det noe spennendes er det helt grusomt og måtte vente en hel uke!

Gjest Princess Peach

Jeg har sett den på tv.

Men er flere serier jeg kjøper på DVD istedenfor og se på tv, man får jo ikke med seg alt som går, og er det noe spennendes er det helt grusomt og måtte vente en hel uke!

Ja, jeg gidder ikke å være bundet til et spesielt tidspunkt hver uke, så er det så greit å dra fram en dvd når man kjeder seg. :)

Annonse

Gjest Shira12

Det er helt annerledes når man ser alle episodene og får med den rød tråden. Som ved alle slike serier :o)

Sant det, jeg får notere den opp på lista over serier jeg vil ha. Får sånn kick innimellom og bestiller. Men akkurat nå har visakortet mitt gjemt seg klokelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...