Gå til innhold

SDD (og andre serieinteresserte)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

12

• hare1365380455

6

• hidi

4

• Dorthe

2

Gjest Princess Peach

Huff da *blåse på prinsessa*

Jeg steller godt med godtolen min jeg også, den vet at den er høyt elsket!

Ja, mmm, godstolen.

Uff, jeg vil jo ikke bli syk nå, skal jo til Egypt om en og en halv uke! Får håpe det ikke utvikler seg til en skikkelig bihulebetennelse, hulk.

Gjest Shira12

Ja, mmm, godstolen.

Uff, jeg vil jo ikke bli syk nå, skal jo til Egypt om en og en halv uke! Får håpe det ikke utvikler seg til en skikkelig bihulebetennelse, hulk.

Skal du det, å nå ble jeg en smule missunnelig!

Men ta og ha deg til legen om du ikke blir bedre, så kan du få antibiotika for bihulene, om det er det.

Og pøs på med saltvann eller nesespray!

Gjest Princess Peach

Skal du det, å nå ble jeg en smule missunnelig!

Men ta og ha deg til legen om du ikke blir bedre, så kan du få antibiotika for bihulene, om det er det.

Og pøs på med saltvann eller nesespray!

Ja, men det er bare sånn på grensen til å være syk. Hadde nesten vært bedre om det hadde brutt ut skikkelig så jeg kunne fått antibiotika. :P

Annonse

Gjest Shira12

Ja, men det er bare sånn på grensen til å være syk. Hadde nesten vært bedre om det hadde brutt ut skikkelig så jeg kunne fått antibiotika. :P

Du får ta det med ro nå noen dager, så skal jeg krysse fingrene for at det at det blir bedre.

Gjest Princess Peach

Jeg har fått serien anbefalt før, så den er allerede på ønskelisten. Det er den serien som går på nrk? (Jeg har ikke sett noe enda.) :)

Jeg tror den går på NRK, ja, men jeg har heller ikke sett noe av den før. Anbefaler den på det varmeste. :)

ShitDiddelyDo

Hugh Laurie? Er ikke det han mindre intelligente skapningen (prince, soldat, osv.) i Black Adder? Han kan i så fall være hysterisk morsom.

Jeg har aldri hørt om denne serien, men jeg skal sjekke den ut.

Den filmen du anbefalte meg har jeg forresten ikke fått sett ennå. Fikk ikke tid til filmer i helga. Men jeg skal forsøke å få sett den i løpet av uka, og gi tilbakemelding. :)

Annonse

Gjest Princess Peach

Hugh Laurie? Er ikke det han mindre intelligente skapningen (prince, soldat, osv.) i Black Adder? Han kan i så fall være hysterisk morsom.

Den filmen du anbefalte meg har jeg forresten ikke fått sett ennå. Fikk ikke tid til filmer i helga. Men jeg skal forsøke å få sett den i løpet av uka, og gi tilbakemelding. :)

Jepp, det er han i Blackadder, og han kunne ikke vært lenger fra den rollen i denne serien. Anbefalte den til en kompis på irc i helgen, og han ble helt hekta også. :)

ShitDiddelyDo

Jepp, det er han i Blackadder, og han kunne ikke vært lenger fra den rollen i denne serien. Anbefalte den til en kompis på irc i helgen, og han ble helt hekta også. :)

Hvis han i en rolle som lege ikke er milevis unna sine roller i Blackadder, ville jeg blitt særdeles skeptisk til legestanden. :)

Men jeg skal forsøke å lese litt om serien i natt.

Gjest Princess Peach

Hvis han i en rolle som lege ikke er milevis unna sine roller i Blackadder, ville jeg blitt særdeles skeptisk til legestanden. :)

Men jeg skal forsøke å lese litt om serien i natt.

Lover deg at du kommer til å bli hekta, digger de sarkastiske kommentarene hans. :)

ShitDiddelyDo

Lover deg at du kommer til å bli hekta, digger de sarkastiske kommentarene hans. :)

Var innom tre dvd-sider på nettet nå, og ser at samtlige anmeldelser er strålende.

Får lete litt på nettet og se om det er mulig å skaffe den for en slikk og ingenting. :)

hare1365380455

Ehm... Jeg tipset deg om den en gang, men jeg har ikke sett den selv. :)

Gjest Princess Peach

Var innom tre dvd-sider på nettet nå, og ser at samtlige anmeldelser er strålende.

Får lete litt på nettet og se om det er mulig å skaffe den for en slikk og ingenting. :)

Fikk også tips om en annen serie i samme stilen, og han irc-fyren sendte hele serien til meg. Jeg kom visst til å bli hekta etter første episode, påsto han. Den heter ReGenesis, vet ikke så mye om den. Tenkte jeg skulle se den når jeg har sett ferdig House.

P.S. Hvis du finner House sesong 2 med norsk tekst noen plass, sier du fra da? Samme hvilken pris. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...