Gå til innhold

SDD (og andre serieinteresserte)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

12

• hare1365380455

6

• hidi

4

• Dorthe

2

ShitDiddelyDo

Fikk også tips om en annen serie i samme stilen, og han irc-fyren sendte hele serien til meg. Jeg kom visst til å bli hekta etter første episode, påsto han. Den heter ReGenesis, vet ikke så mye om den. Tenkte jeg skulle se den når jeg har sett ferdig House.

P.S. Hvis du finner House sesong 2 med norsk tekst noen plass, sier du fra da? Samme hvilken pris. :)

Skal si fra.

Er House bra? Har ikke sett den.

Play sendte meg for øvrig feil film her om dagen. Bestilte Ring/Ring2-boksen, men fikk i stedet første sesongen av noe som heter Stargate Atlantis. Jeg gadd ikke mase med å klage på Play (serien jeg fikk koster tross alt 500 kroner mer enn det jeg bestilte ...), og begynte å se den. Selv om jeg egentlig ikke er noen science fiction-fyr.

Den er faktisk ikke så verst. Og definitivt verdt 80 kroner. :)

Gjest Princess Peach

Skal si fra.

Er House bra? Har ikke sett den.

Play sendte meg for øvrig feil film her om dagen. Bestilte Ring/Ring2-boksen, men fikk i stedet første sesongen av noe som heter Stargate Atlantis. Jeg gadd ikke mase med å klage på Play (serien jeg fikk koster tross alt 500 kroner mer enn det jeg bestilte ...), og begynte å se den. Selv om jeg egentlig ikke er noen science fiction-fyr.

Den er faktisk ikke så verst. Og definitivt verdt 80 kroner. :)

Ja, House er bra... Det er jo liksom det jeg har prøvd å si i hele denne tråden, da. Erru helt tett, eller? hehe

Annonse

ShitDiddelyDo

Ja, det må jeg si... :)

Jeg innbiller meg at det er en grøsserserie som også heter House, og av en eller annen grunn trodde jeg du snakket om den. Men på den annen side er jeg ikke sikker på om serien som heter House er en grøsserserie. Har bare sett den gå på Canal+, uten at jeg har sett på den.

Nææææ. Jeg er bare treig i dag. Helt ute av kontroll. :)

Gjest Princess Peach

Jeg innbiller meg at det er en grøsserserie som også heter House, og av en eller annen grunn trodde jeg du snakket om den. Men på den annen side er jeg ikke sikker på om serien som heter House er en grøsserserie. Har bare sett den gå på Canal+, uten at jeg har sett på den.

Nææææ. Jeg er bare treig i dag. Helt ute av kontroll. :)

Det er den samme serien som jeg snakker om som går på Canal+. Altså en legeserie, ikke en grøsserserie.

Men: SE HOUSE M.D.

Håper du fikk det med deg nå. ;)

ShitDiddelyDo

Det er den samme serien som jeg snakker om som går på Canal+. Altså en legeserie, ikke en grøsserserie.

Men: SE HOUSE M.D.

Håper du fikk det med deg nå. ;)

Nå har jeg fått det med meg. :)

Det er ikke en grøsser, altså. Hvorfor har jeg trodd det? Det må være på grunn av filmen (eller filmene) som heter The House. :)

Gjest Princess Peach

Nå har jeg fått det med meg. :)

Det er ikke en grøsser, altså. Hvorfor har jeg trodd det? Det må være på grunn av filmen (eller filmene) som heter The House. :)

Det er sikkert mange grøsserfilmer som har noe med house i tittelen, ja. :)

Apropos, jeg synes det er utrolig dårlig gjort å sende reklame for The Grudge 2 på tv HELE TIDEN! *skrekk*

ShitDiddelyDo

Det er sikkert mange grøsserfilmer som har noe med house i tittelen, ja. :)

Apropos, jeg synes det er utrolig dårlig gjort å sende reklame for The Grudge 2 på tv HELE TIDEN! *skrekk*

Jeg så traileren til The Grudge før jeg så søppelfilmen Fritt Vilt på fredag, og jeg reagerte på at de så ut til å vise så godt som samtlige skvettescener allerede i traileren.

Jeg kommer i hvert fall ikke til å se Grudge 2 på kino. Aldri i ville helvete om jeg en gang til skal se en grøsser på kino. På fredag var 90 % av tilskuerne 15 år gamle jenter, og det er noe særdeles feil med dagens 15 år gamle jenter. De skrek så jævlig at jeg skvatt mer av dem enn av filmen.

Forbanna mongisfolk!

Gjest Princess Peach

Jeg så traileren til The Grudge før jeg så søppelfilmen Fritt Vilt på fredag, og jeg reagerte på at de så ut til å vise så godt som samtlige skvettescener allerede i traileren.

Jeg kommer i hvert fall ikke til å se Grudge 2 på kino. Aldri i ville helvete om jeg en gang til skal se en grøsser på kino. På fredag var 90 % av tilskuerne 15 år gamle jenter, og det er noe særdeles feil med dagens 15 år gamle jenter. De skrek så jævlig at jeg skvatt mer av dem enn av filmen.

Forbanna mongisfolk!

Jeg ser aldri skumle filmer på kino mer. ALDRI! Ble helt traumatisert etter The Ring, og nå tør jeg ikke se på coveret til The Grudge-dvden vi har liggende engang.

ShitDiddelyDo

Jeg ser aldri skumle filmer på kino mer. ALDRI! Ble helt traumatisert etter The Ring, og nå tør jeg ikke se på coveret til The Grudge-dvden vi har liggende engang.

Jeg er egentlig glad Play sendte meg feil film sist uke, for jeg gruet meg litt til å se Ring igjen, og jeg vet ikke om jeg har hjerte til å se Ring 2.

Men det er nok tryggere å se filmen på kino. Fjortisene ødelegger alt, så det er grenser for hvor redd du kan bli.

Annonse

Gjest Princess Peach

Jeg er egentlig glad Play sendte meg feil film sist uke, for jeg gruet meg litt til å se Ring igjen, og jeg vet ikke om jeg har hjerte til å se Ring 2.

Men det er nok tryggere å se filmen på kino. Fjortisene ødelegger alt, så det er grenser for hvor redd du kan bli.

Da jeg så den på kino, var det ingen fjortisser der. Og jeg ble livredd. :)

Men jeg klarte å se Ringu uten å dø, og har sett Ett ubesvart anrop uten at det gjorde meg noe særlig, så kanskje jeg har blitt tøffere enn jeg tror?

ShitDiddelyDo

Da jeg så den på kino, var det ingen fjortisser der. Og jeg ble livredd. :)

Men jeg klarte å se Ringu uten å dø, og har sett Ett ubesvart anrop uten at det gjorde meg noe særlig, så kanskje jeg har blitt tøffere enn jeg tror?

Kanskje. Eller så er rett og slett de japanske versjonene mindre skumle.

Forsøkte meg på Ett Ubesvart Anrop, men ga meg. Jeg slet litt med alle japsene. :)

Gjest Princess Peach

Kanskje. Eller så er rett og slett de japanske versjonene mindre skumle.

Forsøkte meg på Ett Ubesvart Anrop, men ga meg. Jeg slet litt med alle japsene. :)

Ja, jeg synes den am. versjonen av The Ring var mye skumlere enn Ringu. Eller kanskje det bare var at jeg visste hva som kom til å skje.

ShitDiddelyDo

Ja, jeg synes den am. versjonen av The Ring var mye skumlere enn Ringu. Eller kanskje det bare var at jeg visste hva som kom til å skje.

Amzon UK selger sesong 1 for £16.97. Det skulle vel med dagens kurs være akkurat så mye at det kan oppstå tollproblemer hvis tolleren er grumpy.

Sesong 2 koster dobbelt så mye, og da er det like greit å handle i Norge (449,- hos Platekompaniet).

Problemet med UK-utgaven er at det ikke er noen engelske subtitles. Selv foretrekker jeg det da det ikke alltid er like enkelt å høre hva som blir sagt. Dårlig vane det der. Jeg skrur til og med på undertekster på norsk film. :)

Gjest Princess Peach

Amzon UK selger sesong 1 for £16.97. Det skulle vel med dagens kurs være akkurat så mye at det kan oppstå tollproblemer hvis tolleren er grumpy.

Sesong 2 koster dobbelt så mye, og da er det like greit å handle i Norge (449,- hos Platekompaniet).

Problemet med UK-utgaven er at det ikke er noen engelske subtitles. Selv foretrekker jeg det da det ikke alltid er like enkelt å høre hva som blir sagt. Dårlig vane det der. Jeg skrur til og med på undertekster på norsk film. :)

Takk for tipset! Tror jeg går for platekompani-utgaven i så fall. Er litt gammeldags og liker å ha norsk tekst selv om jeg forstår hva de sier (men gidder ikke anstrenge meg for å høre etter). ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...