Gjest jeppsk Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 noen som vet om disse to kan brukes sammen? har noskapin i tablettform, og cosylan i flytende.. 0 Siter
Gjest ville iallefall ringt og spurt legevakten Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Effekten ville jo stort sett bli som en større dose cosylan. Bare minus 'rusen'. Vanskelige doseringer å beregne sammen, ville ikke blandet dem av frykt for å påvirke respirasjons-senteret. 0 Siter
Gjest jeppsk Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Effekten ville jo stort sett bli som en større dose cosylan. Bare minus 'rusen'. Vanskelige doseringer å beregne sammen, ville ikke blandet dem av frykt for å påvirke respirasjons-senteret. å.. hm.. .har bare bitttelitt cosylan igjen, og 3 noskapin.. så jeg tenkte at hvis jeg kanskje tar en halv noskapin og resten av cosylanen så kunne jo det funka? men....... kanskje ikke så lurt å gjøre sånn helt uten videre? 0 Siter
Gjest ville ringt Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg tviler sterkt på at det kan gjøre noen skade, men jeg er ikke helseutdannet overhodet - de eneste som kan gi noe fornuftig svar på denne tiden av døgnet er legevakten - og de svarer som regel kjapt på slikt på telefon. 0 Siter
soleil Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 å.. hm.. .har bare bitttelitt cosylan igjen, og 3 noskapin.. så jeg tenkte at hvis jeg kanskje tar en halv noskapin og resten av cosylanen så kunne jo det funka? men....... kanskje ikke så lurt å gjøre sånn helt uten videre? Står det noe på felleskatalogen? Den ligger på nett. 0 Siter
Gjest jeppsk Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg tviler sterkt på at det kan gjøre noen skade, men jeg er ikke helseutdannet overhodet - de eneste som kan gi noe fornuftig svar på denne tiden av døgnet er legevakten - og de svarer som regel kjapt på slikt på telefon. tok cosylan og en halv noskapin, jeg... fikk ikke sove mer enn 2 timer i natt uansett. endte med at jeg la meg på sofaen (sov hos typen) for så å legge meg i senga etterpå fullt påkledd =P og hosta fortsatte som aldri før... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.