Gjest wonderinggirl Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg er jente på 21 år. Jeg er singel. Har hatt noe "på gang med" noen 1 gang, og det er over et år siden. Ofte føler jeg meg ganske håpløs. Jeg forstår liksom ikke at folk stadig gir uttrykk for at de har noe på gang med noen, og slikt. Hvor treffer de alle folkene, og det skal jo faktisk en del til at akkurat den du liker, skal like deg tilbake, på akkurat samme tidspunkt. Jeg vet at jeg er en flott og attraktiv jente. Er det vanlig å stadig være på dealern med noen? Da jeg gikk igjennom byen i kveld, så det ut som om "alle" hadde funnet seg noen. 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 "alle" har panikk? - noe sånt. Redd for å være alene, for å ikke utstråle vellykkethet osv. -blæh! Ellers synes jeg ofte man likes av de persoenene man liker. Kanskje du er sjenert? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.