Gjest midia Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Har installert Viast+ og vil prøve opptaksfunksjon men den bare feiler. Når jeg trykker på i for informasjon om feilen så står det at den trenger oppdatering. Har prøvd å la tuneren stå på tv3 i natt for automatisk oppdatering men jeg får samme feilmelding i dag også. Hva kan være galt tro? 0 Siter
cecily Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg lurer på om kabel-tv er opptaksbeskyttet. Vi får iallefall ikke tatt opp noe fra Canal+, kun fra kanalene via vanlig antenne. Skikkelig irriterende i grunn. 0 Siter
cecily Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg lurer på om kabel-tv er opptaksbeskyttet. Vi får iallefall ikke tatt opp noe fra Canal+, kun fra kanalene via vanlig antenne. Skikkelig irriterende i grunn. Med mindre det er en funksjon med Viasat+ jeg ikke vet om da. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg lurer på om kabel-tv er opptaksbeskyttet. Vi får iallefall ikke tatt opp noe fra Canal+, kun fra kanalene via vanlig antenne. Skikkelig irriterende i grunn. Vi har ikke kabel tv, bare viasat. Det er viasat selv som har laget opptaksfunksjon i tuneren sin så det skal ikke være noe opptaksbeskyttelse der så det er noe galt og tydeligvis med oppdatering/oppgradering. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.