Soria Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Nei, her har det ikke vært noen ennå. 0 Siter
Frøken Pryd Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 De har ikke vært her, eller - det kan hende det var de som ringte på i sta da. Men det var ingen som svarte når jeg sa hallo gjennom callingen. Det har jeg opplevd før, så tror det er noe galt med callingen her - må få sjekka det ut. Jeg får heller finne et kontonr. å gi til. 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Jepp, de ringte på men gikk før jeg fikk åpnet døra. Må ha hatt det særdeles travelt for jeg var ikke så sein. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Jo da vi har hatt besøk så vi har fått gitt vårt bidrag i år også. Vi har vært bøssebærere i flere år, men i år er ikke jeg helt i form så andre får gå i år penger gir vi uansett. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Jepp. Jeg hadde gitt ungene litt penger hver til å putte på bøssa, men Snuppa nektet til tross for at vi kjente bøssebærerne. Poden puttet derfor på for begge to og jeg puttet på litt. Hehe, fikk hun litt prestasjonsangst? 0 Siter
willow Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 nei. kom ingen i fjor, kom ingen i år. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.